۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

آقاي احمدي نژاد! مي دانيد در ستاد انتخابات وزارت كشور چه خبر است؟


جمعي از كارمندان وزارت كشور با ارسال نامه اي به لحظه نيوز كه خطاب به رييس جمهور نگاشته شده، اورده اند: آقاي دكتر احمدي نژاد آيا مي دانند كه :
ياران خود در ستاد انتخابات كشور در وزارت كشور چه كرده اند ؟ مطمئنا كه با خبر نيستند و اگر با خبر بودند مطمئنا با اين ويژگيهايي كه دارند برخوردهاي لازم را انجام مي دادند. لذا اينجانبان برخي از كارمندان وزارت كشور كه بيش از 15 سال سابقه خدمت در مجموعه وزارت كشور داشته و در چندين انتخابات از مديران و دست اندركاران برگزاري انتخابات بوده ، براي آگاهي ايشان و ملت شريف ايران مواردي را اعلام مي نماييم :
1- آقاي دكتر دانشجو به عنوان چهارمين معاون سياسي وزارت كشور در دولت نهم (كه جابجايي چهار معاون در يك دوره كم نظير است (و البته بماند تغييرات گسترده در راس وزارتخانه و ساير معاونين وزرا و مديران كل و مشاورين و مسوول دفتر و كارشناس و... كه برخي از آنها هم يك شبه استخدام پيماني شدند در حالي صدها نفر كارمند قراردادي وزارت كشور حتي با چندين سال سابقه همچنين دست به دعا براي استخدام مي باشند )) به عنوان رئيس ستاد انتخابات منصوب شده اند.
2- انتصاب يك پزشك عمومي (كه سال 86 به محض ورود به مجموعه استخدام گرديده است) ابتدا به سمت سرپرست دفتر انتخابات و سپس به عنوان مشاور وزير و مديركل حوزه وزارتي!!! و تغييرات گسترده در معاونت هاي وزير و مديران كل واحدهاي ستادي به طوري كه در برخي معاونت ها و مديران كل شاهد 2-3 تغيير در طول عمر دولت نهم بوده كه هريك از اين تغييرات باعث ورود عزيزان و رفقاي هريك از اين مديران شده است. (و به جرات مي توانم بگويم كه اكثر اين مديران جديد همه غير وزارت كشوري بوده و اصلا سابقه كاري در وزارت كشور و واحدهاي زيرمجموعه ندارد.)
3- تغيير بيش از 70 درصد كارشناسان دفتر انتخابات به طوري كه از 23 الي 24 نفر كارمند دفتر انتخابات فقط 4 نفر باقي مانده و مابقي(كه اغلب داراي سابقه فراوان در برگزاري انتخابات هاي مختلف مي باشند) بالاجبار تغيير يافته و يا به واحدهاي ديگر منتقل شدند. و به جاي آنها افرادي ديگر از واحدهاي ديگر و يا افراد گمنامي از نظر ما و دوستاني از نظر آنان و از بيرون از وزارت كشور آورده شد.(ناگفته نماند كه برخي از اين افراد نيز يك شبه استخدام پيماني شدند در حاليكه صدها كارمند قراردادي در وزارت كشور با چندين سال سابقه كار هنوز اندر خم يك كوچه اند و منتظر عدالتي از جنس احمدي نژاد هستند تا شايد روزي رسد كه آنها هم استخدام شوند)
4- تغيير تمامي مديران كلي كه روساي كميته هاي مختلف ستاد انتخابات كشور مي باشند (در 3-4 ماه اخير) نظير مديركل پشتيباني، بازرسي، روابط عمومي و...
5- گرفتن كليه امور تهيه نرم افزارهاي انتخابات رياست جمهوري دهم از دفتر فن آوري اطلاعات وزارت كشور(كه از لحاظ سازماني و تشكيلاتي معتبر و مصوب بوده ) و سپردن آن به شخصي از ياران خود(تحت عنوان مشاور انفورماتيكي وزير) كه با 5-6 نفر از نيروهايي كه از بيرون آورده كار تهيه نرم افزار را انجام داده اند!!!
6- انجام برخي از هزينه هاي زايد و پذيرايي هاي آن چناني كه حتي سلف سرويس خود را نيز از ساير كاركنان جدا كرده اند و....
7- حال نميدانم با اين اوصاف آيا مردم در سالم بودن اين انتخابات ترديدي نخواهند داشت و آيا وقت آن نرسيده كه برادر عزيزم حسين شريعتمداري در اين خصوص ها مطالبي بنگارد.
در پايان به هريك از موارد اعلام شده در بالا كسي ابهام يا ترديدي داشته باشد مي توانيم با آمار و ارقام و اعلام اسامي افراد مورد نظر ، گفته هاي خود را ثابت كنيم . به اميد برگزاري انتخاباتي سالم و سالم و سالم . جمعي از كارمندان وزارت كشور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859