۱۳۸۸ خرداد ۱۰, یکشنبه

نماينده حاميان احمدي‌نژاد:باقر خان ( سالار ملي ) لات قمارباز بوده و سر جلسه قمار هم كشته شده


چهارشنبه گذشته در دانشگاه صنعتي سهند تبريز مناظره‌اي بين آقاي مرعشي سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي به نمايندگي از حاميان مهندس موسوي و به دعوت انجمن اسلامي دانشجويان و آقاي رهدار استاد موسسه امام خميني(ره) به نمايندگي از حاميان آقاي احمدي‌نژاد و به دعوت بسيج دانشجويي برگزار گرديد. به گزارش خبرنگار «آينده» به نقل از داروگ، در اين جلسه 3 ساعته، حجت‌الاسلام رهدار در پاسخ به سوالي كه پرسيده شده بود: «مردم ما به رهبري امام خميني و با اسلام مطهري و شريعتي انقلاب كردند، پس چرا الان اسلام مصباح و جنتي را به خوردِشان مي‌دهند؟»، گفت: «من معتقدم كه بايد از امام و شهيد مطهري گذر كنيم. ما همان‌طوري كه از مدرس گذر كرديم و به امام رسيديم، بايد از امام گذر كنيم و با منطق امام به كسي برسيم كه همه امام را دارد به اضافه ده! شهيد مطهري هم به رغم تمام بزرگي‌اش، فرزند زمان خويش است. ما از مطهري رد شديم و حتماً رد مي‌شويم، ترديد نكنيد لكن با مطهري و از جنس مباني مطهري. ما در حال حاضر در حوزه ده‌ها مطهري داريم، چرا گل نمي‌كنند؟! الان ببينيد گردن من روحاني چقدر كار گذاشتيد. ده برابر شهيد مطهري گردن من كار گذاشتيد!»

وي افزود: «آقاي مصباح با خشونت و اسلحه نيامده، مسئله اين‌جاست كه شما هر وقت، يك فكري نو را مطرح مي‌كنيد، اضطراب ايجاد مي‌كند.» وي سپس با توهين به باقرخان (سالار ملي) و با بيان اين كه براساس يك سند تاريخي وي يك لات قمارباز بوده و سر جلسه قمار هم كشته شده، نتيجه اعتراضي حاصل از اين بيان را فكر نو خويش دانست و ادامه داد: «پس شما هر جا فكر نويي ببريد، خونين مي‌شود. آقاي مصباح قبل از اين كه فيلسوف باشد، يك شخصيت عرفاني است. لكن فكر آقاي مصباح نو است و لازمه اين فكر بر هم زدن است.»در ادامه مراسم از حجت‌الاسلام رهدار در خصوص هاله نور سوال شد. آقاي مرعشي گفتند: «اين سوال را نبايد از آقاي راهدار پرسيد. ايشان كه هاله نور را نديده‌اند.» كه آقاي رهدار گفت: «چرا اتفاقاً من هم هاله نور را ديده‌ام.» و بعد ادامه داد: «كور شوند، آن‌هايي كه هاله نور را نمي‌بينند! (اعتراض دانشجويان)...مگر اعتقاد ما اين نيست كه امام زمان ما قائم است و نه غايب و با عرضه است و به كمك ما مي‌آيد؟»

ايشان ادامه دادند: «فرض كنيد كه هاله نور آقاي احمدي‌نژاد از بيخ دروغ بوده، تقواي سياسي شما كجا رفته؟ و حتي يك بار هم نگفتيد كه امام زماني هست ولي آقاي احمدي‌نژاد براي خودش دكان درست مي‌كند.»

وي اين بحث را دعواي مصداق و حكم دانست و افزود: «ما 2 جاده داريم، يكي جاده‌اي كه راست است و عده‌اي ممكن است در آن كج راه بروند و ديگري جاده كجي كه ممكن است يك عده در آن راست راه بروند. احمدي‌نژاد اولي است و شما دومي. اگر امام زماني باشد و با عرضه باشد، منطقاً بايد در جلسه‌اي كه در مقابل نماينده ارزش‌ها شعار مي‌دهند و جلسه‌اش را ترك مي‌كنند، امداد كند. چه كسي گفته نبايد از ارتباط با امام زمان حرف زد؟ عقل من آن هاله نور را ديده و مي‌بيند.»

آقاي مرعشي نيز گفت: «اولاً خود آقاي احمدي‌نژاد هاله نور را تكذيب كردند. ثانياً امام زمان متعلق به همه است و آقاي احمدي‌نژاد بايد پاسخ كاركرد خود را بدهد و كسي حق ندارد از مقدسات كشور به نفع خودش استفاده كرده و آن را وجه‌المصالحه بازي‌هاي سياسي كند. اين‌ها همگي توهم است و واقعيت ندارد. بيمارستان‌هاي روانپزشكي آلمان هم پر است از كساني كه مدعي‌اند، ما هيتلريم!.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859