۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

حمله لباس شخصي ها به منزل اكبر اعلمي
















لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859




















از ساعت نيم تا يك بامداد امروز حدود 25 تن از لباس شخصي ها در يك حمله كور كوچه محل سكونت مرا به اشعال خود در آورده و حداقل چهار مجتمع مسكوني را با باتوم ،چماق و زنجير مورد هجوم خود قرار دادند.
اين افراد كه اغلب به كلاه كاسكت ،باتوم ،افشانه دفاع شخصي ،چوب و چماق مجهز و حداقل چهار تن از آنان نيز به كلت كمري و حمايل فشنگ مسلح بودند، عربده كشان به اهالي محل فحاشي و سنگ پراني مي كردند ،آنها سپس با سنگ و باتوم و چماق به مجتمع مسكوني محل سكونت بنده و مجتمع مسكوني همجوار و نيز آپارتمان هاي مقابل حمله ور شده و با شكستن شيشه هاي درب ورودي و پنچره هاي ساختمان هاي مذكور رعب و وحشت آفريدند!
مهاجمان به اين هم اكتفا نكردند و با چماق و باتوم و زنجير به اتومبيل بنده و 10 خودروي ديگر كه در كوچه و در مقابل ساختمان محل سكونت پارك شده بود ،يورش برده و سبعانه تمام شيشه ها و چراغ هاي اين اتومبيل ها را شكسته و به آنها خسارات فراواني وارد آوردند. آنگاه چند تن از اين حماسه آفرينان با شكستنن شيشه هاي درب ورودي مجتمع محل سكونت بنده كه 14 خانوار ديگر نيز در آن سكني دارند وارد ساختمان شده و پس از ضزب و شتم نگهبان نعره زنان خود را تا طبقات سوم ساختمان رساندند و از آنجا كه بقيه دوستانشان آنها را همراهي نكرده بودند ناگزير از ساختمان خارج شدند!
در سه مجتمع 42 واحدي ،علاوه بر استاندار تهران ،يك وزير ،دو معاون وزير ،يك عضو شوراي نگهبان ،بيش از ده نماينده مجلس هشتم هم سكونت دارند .مهاجمان كه ظاهرا از موقعيت و شغل ساكنين اين سه مجتمع بي اطلاع و اشتباها به كاهدان زده بودند پس از آنكه يكي از معاونين وزرا خود را به آنها معرفي كرده و به آنها گفت كه من هم از شما هستم ، بتدريج محل را ترك كردند!
شايان ذكر است كه در طول اين مدت حداقل سه بار فرزندان اينجانب و دهها بار نيز همسايگان كه از اين هجوم وحشيانه به شدت مرعوب شده بودند با پليس 110 تماس گرفته و بارها از آنان استمداد طلبيدند ،اما اين حافظان نظم و امنيت از اعزام نيرو به محل حادثه مطلقا خودداري ورزيدند!
گرچه در اثر اين حادثه ناگوار بنده و همسايگان دچار خسارت هاي مالي قابل توجهي شديم و دهها زن و كودك بي گناه نيز به شدت هراسان و وحشت زده گشتند ،با اين وجود جاي خوشحالي است كه بعضي از كارگزارن احمدي نژاد و جمعي از نمايندگان و مسئولان امر هم از نزديك طعم وحشت و آنچه را كه در برخي از نقاط كشور بر مردم كوچه و بازار روا داشته مي شود ،با گوشت و پوست و استخوان خود لمس كردند و كم و بيش با يكي از شيوه هاي حمله ناجوانمردانه بعضي از گروههاي موسوم به "لباس شخصي ها" به مردم و دانشجويان بي پناه آشنا گشتند! لذا جا دارد تا به بعضي از مسئولان امر كه از وظايف و تعهدات شرعي و قانوني خود عدول مي كنند پيشنهاد كنم كه كلاهشان را قدري بالاتر بگذارند!
اكنون تا دير نشده بايد صداي ملت را شنيد و اجازه نداد تا تاريخ دوباره تكرار شود زيرا : "الملك يبقي مع الكفر و لا يبقي مع الظلم"!
در پايان خاطرنشان مي شود ،نظر باينكه به موجب ماده 62 قانون مجازات اسلامي و ماده ۱۳۰ مكرر قانون آيين دادرسي كيفري هر ماموري كه از حدود وظيفه خود تجاوز كرده باشد ،دفاع در برابر وي مشروع شناخته شده است و اگر آزادي تن از ناحيه افراد عادي مورد تجاوز قرار بگيرد با توجه به شرايط تجاوز و دفاع در مقابل اين تعرض مي توان به دفاع متوسل شد.
همچنين مقاومت در برابر قواي تاميني و انتظامي كه از حدود وظيفه خود خارج شوند و حسب ادله و قراين موجود خوف آن باشد كه عمليات آنان موجب قتل يا جرح يا تعرض به عرض يا ناموس گردد ، دراين صورت دفاع جايز است ،بنابراين در صورت تكرار اين قبيل تعرض ها و رفتارهاي غيرقانوني ،دفاع مشروع از حقوق مسلم ساكنين اين محل است و قهرا مسئوليت پيامدهاي آن نيز به عهده مسئولان امر خواهد بود!
با توجه باينكه از هجوم مهاجمان بطور كامل فيلمبرداري شده است و تصاوير همه آنان از جمله كساني كه به عنف وارد ساختمان مسكوني مردم شده و يا به تخريب و ايراد خسارت به اموال مردم مبادرت ورزيده اند ،در دسترس نمايندگان مجلس و ساكنان اين مجتمع ها مي باشد ،بي صبرانه در انتظار واكنش قانوني مسئولان امر و شناسائي و مجازات مهاجمان هستيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859