۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

هشدار موسوي درباره گردهمايي امروز

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859
ستاد ميرحسين موسوي با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد كه آقاي موسوي در راهپيمايي امروز وليعصر حضور نخواهد داشت. در اين بيانيه از مردم خواسته شده كه در دام «درگيري‌هاي طراحي شده» نيافتند.در راهپيمايي ديروز مردم به صورت خودجوش قرار برگزاري يك راهپيمايي ديگر براي ساعت ۱۷ امروز از ميدان وليعصر به سمت جام جم گذاشته شده‌است.
از سوي ديگر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران از مردم تهران دعوت كرده‌است امروز در ميدان وليعصر تهران تجمع كنند.
به گزارش خبرگزاري مهر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از مردم خواسته براي پايان دادن به آنچه «فتنه‌ جويي و گسترش ناامني» عنوان شده‌است، در راهپيمايي به سمت ميدان وليعصر شركت كنند.
در اين بيانيه آمده‌است: «بدخواهان و دشمنان قسم‌خورده‌ انقلاب اسلامي با سوء استفاده از تجمعات هواداران محترم نامزدها، اقدام به تخريب اماكن عمومي و اموال شهروندان و حمله مسلحانه به مراكز نظامي، انتظامي و بسيج نمودند كه منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادي از شهروندان تهراني شد.»در جريان راهپيمايي روز گذشته معترضان به نتايج انتخابات هفت نفر جان خود را از دست دادند. نيروهاي لباس شخصي در دقائق پاياني اين تظاهرات مسالمت آميز به سوي مردم تيراندازي كردند.در فيلم‌هاي منتشر شده از تاهرات ديروز نيروهاي بسيج در حال تيراندازي به مردم ديده مي‌شوند.
در گردهمايي ميليوني روز گذشته ميرحسين موسوي، مهدي كروبي و محمد خاتمي رئيس جمهوري پيشين ايران حضور داشتند.
ستاد آقاي موسوي از تلاش براي اخذ مجوز يك تجمع در اعتراض به تخلفات انتخاباتي و برخوردهاي «خشونت‌آميز» خبر داده‌است
ستاد آقاي موسوي از تلاش براي اخذ مجوز يك تجمع در اعتراض به تخلفات انتخاباتي، برخوردهاي «خشونت‌آميز» و جانباختن تعدادي از هموطنان خبر داده‌است.
اين بيانيه با اعتراض به ايجاد «محدوديتهاي شديد رسانه‌اي» از سوي دولت، اعلام كرده‌است كه امكان اطلاع‌رساني مناسب و به موقع از طرف ستاد آقاي موسوي وجود ندارد و مسئوليت عواقب اين وضعيت را بر عهده دولت دانسته‌است.ميرحسين موسوي براي حضور در برنامه‌هاي مستقيم تلويزيوني و بيان مواضعش در خصوص انتخابات و وقايع پس از آن ابراز آمادگي كرده‌است.
آيت‌الله منتظري مردم را دعوت به آرامش كرد آيت‌الله حسينعلي منتظري، نيز با صدور بيانيه‌اي از مردم درخواست كرده كه مطالبات خود را با آرامش و خويشتنداري پي‌گيري كنند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، آيت الله منتظري در اين بيانيه مردم خواسته ‌است «با پرهيز از هرگونه خشونت، مانع سوءاستفاده افرادي شوند كه خود را در ميان آنها جا ميزنند و به تخريب اموال عمومي مي‌پردازند.» خشونت‌ها در تهران و برخي شهرهاي ايران از روز شنبه آغاز شده و تاكنون نيز ادامه دارد.
معترضان به نتايج انتخابات خواستار «ابطال» اين انتخابات هستند، اما محمود احمدي‌نژاد كه پيروز اين انتخابات اعلام شده مخالفان خود را «خس و خاشاك» ناميده‌است كه توان تغيير در «راي مردم» را ندارند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859