۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

هشدار سپاه پاسداران به سايت ها و وبلاگ ها

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859
محسن رضايي در نامه اي خطاب به وزير كشور نسبت به تعلل كم‌سابقه آن وزارتخانه در ارائه آمار تفصيلي صندوق هاي راي به نماينده قانوني وي، اعتراض كرد و آن را زمينه‌ساز از بين رفتن حق نامزدها براي شكايت قانوني دانست.
به گزارش خبرگزاري مهر، متن اين نامه خطاب به وزير محترم كشور به شرح زير است: احتراماً، به اطلاع مي رساند با وجود تقاضاهاي مكرر نمايندگان اينجانب و نامه رسمي به رئيس جمهور و با گذشت پنج روز از انتخابات، تا كنون اطلاعات مربوط به نتايج شمارش صندوق ها كه اولين و ابتدايي ترين حق كانديدا است، در اختيار اينجانب قرار نگرفته است.
لذا با توجه به اينكه تاخير كم سابقه پنج روزه ستاد انتخابات كشور در ارائه نتايج شمارش آراء صندوق ها، بعد از اعلام نتايج كلي انتخابات، موجب ايجاد شائبه عددسازي در صندوق ها براي تطبيق با نتايج كلي حوزه هاي انتخابيه شده است، انتظار مي رود كه حداكثر تا پايان وقت اداري امروز نسبت به تحويل اطلاعات شمارش صندوق هاي راي اقدام نماييد. در غير اينصورت اينجانب ناگزير خواهم بود كه از شوراي محترم نگهبان درخواستي غير از بازشماري آراء را به عمل آورم.
به گزارش مهر،اعتراض مجدد محسن رضايي به وزير كشور در حالي ابراز مي شود كه اين نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با قرار دادن فرمي در سايت شخصي خود، از كليه افرادي كه به او راي داده اند خواسته تا با تكميل اين فرم از راي خود در انتخابات اخير صيانت كنند.
در همين حال بر اساس گزارش برخي منابع خبري، پس از آنكه محسن رضايي اعلام كرد مستنداتي در مورد كدهاي ملي شهروندان ايراني دارد كه حكايت از آراي سه و نيم ميليوني او دارد، يك منبع نزديك به او به اطلاعات تازه اي را در اين خصوص منتشر كرده است.
بر اين اساس محسن رضايي تا بعد از ظهر روز گذشته موفق به جمع آوري اطلاعاتي شده كه حكايت از آن دارد كه حداقل 900 هزار ايراني (با استناد به كدملي) تاييد كرده اند كه به او راي داده اند. گرچه اين ادعا هنوز به صورت رسمي تائيد نشده است.
آراي محسن رضايي كمتر از 650 هزار نفر از سوي وزارت كشور اعلام شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859