۱۳۸۸ خرداد ۲۷, چهارشنبه

سامانه پيامك ۶روز قطع است اما تلويزيون هنوز پيامك جديد مي‌خواند

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859

از روز ۲۱خرداد، سامانه پيام كوتاه در كشور قطع است اما جالب است كه هنوز راديو و تلويزيون پيام كوتاه مي‌خواند و از مخاطبان مي‌خواهد كه برايش پيامك جديد بفرستند.
به گزارش تابناك، در برنامه دوشنبه شب۲۵خرداد گفت‌وگوي ويژه خبري مجري برنامه هم از همين شيوه استفاده كرد و سوالي را كه مثلا خوانندگان از طريق پيامك ارسال كرده بودند از ميهمان برنامه پرسيد.
يكي از كاربران “تابناك” در پيامي در همين زمينه خطاب به رئيس سازمان صداوسيما با عنوان: داستان بي‌احترامي همكاران شما به ملت فهيم و بزرگ جمهوري اسلامي ايران، چنين نوشته است:
نمي دانم كه آيا شما برنامه گفتگوي خبري شبكه دوم را در دوشنبه شب ( ۲۵/۳/۱۳۸۸ ) ملاحظه فرموديد يا خير؟ گزارشي تقديم مي شود و اميدوارم به احترام تمام ملت نتيجه اقدام خود را در خصوص آن، به مجموعه مخاطبين خود اعلام نموده تا شايسته نام رسانه ملي باشيد.
طبق روال معمول برنامه گفتگوي خبري حدود ساعت ۴۵/۲۲ دقيقه شروع شد. موضوع آن هم نقش نظارتي شوراي نگهبان بر انتخابات بود. آقاي دكتر كدخدايي سخنگوي شوراي محترم نگهبان نيز مهمان برنامه بودند. زير نويس برنامه شماره پيامك ۳۰۰۰۲۲۳۰ را اعلان مي‌كرد تا نظرات بينندگان را دريافت كند.
اين موضوع را تلفني با همكاران شما در روابط عمومي مطرح كردم و يادآور شدم كه از اواخر روز پنج شنبه امكان ارسال پيامك وجود ندارد. دوستان شما هم اين بخش را از زيرنويس حذف كردند. در اثناي برنامه نيز مجري نامسلط برنامه با اشاره به پيامك هاي دريافتي از بينندگان مواردي را به عنوان سئوال از مهمان برنامه مي پرسيد؟!
من دخالتي در نحوه برخورد شخصيت حقوقي مهمان برنامه با اين موضوع ندارم و پيش داوري هم نمي كنم كه ايشان با اطلاع يا بدون اطلاع تنها قرار بوده به سوالات مشخص برنامه پاسخ بدهد و يا قرار بوده به سوالات مردم هم پاسخ دهند. اما براي خودم اين حق را قائلم كه رسانه اي كه با پول ماليات بنده فعال است و نام خود را رسانه ملي مي گذارد به اينجانب بي احترامي و توهين نكند و براي من نيز حداقل به اندازه دست اندركاران آن شعور قايل باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859