۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

محسن رضايي: سياست‌هاي اقتصادي احمدي نژاد را تعطيل مي‌كنم


نامزد دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: اگر دولت را به دست بگيرم سياست‌هاي اقتصادي احمدي نژاد را تعطيل مي‌كنم .
به گزارش ايرنا، محسن رضايي در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي گرگان گفت: از تبديل شدن ايران به يك گدا خانه جلوگيري مي‌كنم و اجازه نمي‌دهم مردم صف‌هاي طولاني را در مقابل كميته امداد تشكيل دهند.
وي افزود: از جمله برنامه‌هاي من نه اصلاح، بلكه انقلاب اقتصادي است كه براي تحقق آن حجم دولت را كوچك مي‌كنم .
رضايي اضافه كرد: دولت امروز بخش زيادي از پول نفت را خودش مصرف مي‌كند در حالي كه اين پول بايد صرف سرمايه‌گذاري و توليد شود.
وي تصريح كرد: منظور من اين نيست كه امروز دزدي صورت مي‌گيرد اما بايد حساب و كتاب پول نفت مشخص باشد.
رضايي افزود: برخورد من با اقتصاد برخوردي فرا اصلاحاتي است و اصلاحات سياسي و فرهنگي را دنبال خواهم كرد چرا اصلاح اقتصادي بدون اصلاح سياسي و فرهنگي امكان پذير نيست.
وي در پاسخ به سئوال دانشجويي كه دولت را متهم به تقلب در انتخابات كرده بود و از وي در خصوص طرح صيانت از آراء سئوال كرد، اظهار داشت: در انتخابات همه چيز قابل اعتماد است و خود كانديداها هستند كه بايد از اختيارات خود استفاده كنند.
رضايي خاطرنشان كرد: چهل هزار نفر را براي حضور در شعب اخذ راي تعيين كرده ام تا هر تخلفي كه صورت مي‌گيرد، آن فرد پاي همان صندوق راي برخورد كند.
وي افزود: در خصوص كامپيوترها نيز تيمي را آموزش داده‌ايم و قرار است با نامزدهاي ديگر توافق كنيم تا آنها حضور گسترده‌اي داشته باشند تا آراء مردم حفظ شود.
وي در پاسخ به سئوال دانشجويي كه وي را متهم به كپي برداري از طرح ديگر كانديداها كرده بود، گفت: تمامي حرف‌هايي كه زدم براي آنها سالها در مجمع تشخيص فكر كرده ام و با كارشناسان بسياري مشورت كرده ام و اگر امروز پيشنهادي مي‌دهم به طور حتم براساس برنامه ‪ ۱۴۰۴‬و منطبق بر اصل ‪ ۴۴‬است.
رضايي در خصوص توان اجراييش گفت: بنده نيامده ام تا شعار دهم بلكه آمده ام تا دوره شعار زدگي را كنار بگذاريم و يك دوره عمل گرايي را رقم بزنيم وي در پاسخ به سئوال يكي از دانشجويان مبني بر اين كه پليس اينترپل براي شما در خصوص ماجراي آميا در آرژانتين حكم جلب صادر كرده است و با اين وضع چگونه مي‌توانيد سياست خارجي را اداره كنيد گفت: آرژانتين براي بسياري از مسئولان از جمله آقاي هاشمي و آقاي ولايتي پرونده‌هاي زيادي را ساخته است.
رضايي افزود: بنده نيز بيش از دهها سفر به كشورهاي خارجي داشته ام و از عربستان تا عراق سفر كرده ام لذا هيچ مشكلي در سياست خارجي ندارم.
اين كانديداي انتخابات رياست جمهوري دهم در پاسخ به سئوالي در خصوص برنامه‌اش براي دانشجويان ستاره دار گفت: هم مساله سربازي و هم دانشجويان زنداني و ستاره دار مهم هستند چرا كه يكي از دغدغه‌هاي دانشجويان زنداني سربازي است و يكي از انتقاداتي كه من به دولت‌هاي گذشته دارم پرداختن به يك موضوع و فراموش كردن موضوعات ديگر است لذا برنامه من برنامه‌اي جامع است و ادامه راه گذشته را شكست و ادامه راه احمدي نژاد منتهي به پرتگاه مي دانم و بايد راه سومي را در پيش گرفت.
رضايي در خصوص ارتباطتش با شهردار تهران گفت: بنده نياز به حمايت همه مردم دارم و دولت ائتلافي من همه نخبگان حضور خواهند داشت و از توانايي همه آنها استفاده خواهم كرد.
وي در پاسخ به سئوال يكي از دانشجويان مبني بر اينكه سياست اقتصادي شما چيست، گفت: اگر دولت را به دست بگيرم سياست‌هاي اقتصادي احمدي نژاد را تعطيل مي‌كنم و از تبديل شدن ايران به يك گدا خانه جلوگيري مي‌كنم و اجازه نمي‌دهم مردم صف‌هاي طولاني را در مقابل كميته امداد تشكيل دهند و به جايي اينكه به آنها ميوه بدهم درخت ميوه مي‌دهم تا خود و خانواده شان را اداره كنند.
وي در پاسخ به سووال يكي ديگر از دانشجويان درباره شعار وي مبني بر انقلاب اقتصادي و پول نفت و اشتغال گفت: در سي سال گذشته وقتي مشاهده مي‌كنيد مي بينيد كه دولت اول اقتصاد دولتي و كوپني را در دستور كار داشت.
رضايي يادآور شد: دولت هاشمي سياست‌هاي زير بنايي را در دستور كار داشت و دولت خاتمي به اصلاح ساختارها پرداخت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859