۱۳۸۸ خرداد ۱۱, دوشنبه

احمدي‏نژاد اولين برگه‏هاي مافيا را افشا كرد!


احمدي نژاد با اشاره به توليد سوخت كشتي ها در داخل كشور گفت: من مطلع شدم سوخت توليد شده در داخل پالايشگاه هاي كشور به طور يك جا به دلالي در كشور امارات فروخته مي شود و من تحقيق كردم كه چرا اين سوخت را يكجا مي فروشند و به بنادر امارات براي فروش به كشتي هاي عبوري انتقال داده مي شود.محمود احمدي نژاد در جمع مردم شهرستان پاكدشت ورامين ابعاد ديگري از مبارزه دولت با فساد در بخش صنعت نفت را افشا كرد.احمدي نژاد با اشاره به توليد سوخت كشتي ها در داخل كشور گفت: من مطلع شدم سوخت توليد شده در داخل پالايشگاه هاي كشور به طور يك جا به دلالي در كشور امارات فروخته مي شود و من تحقيق كردم كه چرا اين سوخت را يكجا مي فروشند و به بنادر امارات براي فروش به كشتي هاي عبوري انتقال داده مي شود.وي افزود : آن فرد از فروش اين محصول نفتي بيش از 400 ميليون دلار نفع مي برد و آن را به نفر بعدي مي داد، من اين سوال برايم مطرح شد كه چرا اين نفت در داخل كشور و از جايگاه هاي و بنادر كشور به فروش نمي رسد.رييس جمهور تصريح كرد: من شخصي را براي تحقيق در اين خصوص فرستادم و اين شخص نيز در تحقيقاتش به اين نتيجه رسيد كه كشتي هاي عبوري از خليج فارس نيز به نفع آن ها است تا از ايران سوخت گيري كنند زيرا سفر به امارات راه آن ها را طولاني تر مي كند و سفرشان را دو تا سه روز عقب مي اندازد.احمدي نژاد گفت: من دستور دادم كه اين محصول به آن دلال فروخته نشود و در داخل ايران و در بنادر ايران به كشتي هاي عبوري فروخته شود.وي افزود: بعدها به من اطلاع دادند اين كار در وزارت نفت انجا م شده من پرونده مناقصه را بررسي كردم و ديدم اين امتياز به شركتي تعلق گرفته است كه قيمت كمتري نسبت به ساير متقاضيان براي اين محصول پرداخت مي كرده و اين شركت نيز هيچگونه امكانات و سابقه اي براي اين كار ندارد.رييس جمهور ادامه داد: تحقيق كردم و ديدم كه اين شركت متعلق به فردي است كه طي 15 سال گذشته تمام قرادادهاي نفتي را به انحصار خود دارد و وابسته به يكي از سران كشور است و با اين امتياز دست كم 300 ميليون دلار سود مي كند.احمدي نژاد گفت: من دستور دادم كه ببينند چه كسي اين كار را در وزارت نفت انجام داده و بعد ديديم يكي از معاونان وزارت نفت كه مدت هاي طولاني سوابق مختلف مديريتي نيز در وزارت نفت دارد اين كار را انجام داده است.وي افزود: من دستور عزل وي را صادر كردم و هم اكنون نيز اين شخص نيز به طور مرتب در مطبوعات دولت را به عدم صلاحيت در فعاليت هاي اقتصادي متهم مي كند.بنابر اين گزارش مردم حاضر در استاديوم نيز با فرياد الله اكبر از اين سخنان رييس جمهور استقبال كردند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859