۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

محسن رضايي: مردم رأي خود را مانند ناموس شان مي دانند

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859



عصر ايران:محسن رضايي ، نامزد انتخابات دهم رياست جمهوري با حضور در برنامه گفت و گوي ويژه خبري شبكه 2 سيما ، به بررسي نتيجه انتخابات 22 خرداد پرداخت.آنچه در زير مي آيد ،فراز هاي مهم سخان وي در اين برنامه است كه به صورت زنده پخش مي شد. جملات ، نقل به مضمون هستند

.

*
صدا و سيما ، از ساير كانديداها نيز دعوت كند و به آنها فرصت بدهد تا از رسانه ملي حرف هايشان را بگويند تا در نهايت ، مردم قضاوت نهايي را داشته باشند.

*22
خرداد، حادثه تاريخي اثر گذاري است كه بايد در تاريخ ملي ايران ثبت شود.

*
اگر شوراي نگهبان از همان اول ، بگويد كه تخلفي رخ نداده ، مردم ، نااميد مي شوند و اگر مردم هم در همان اول كار بگويند دست شوراي نگهبان و دولت در دست هم است و مسيرهاي غيرقانوني را طي كنند ، به نتيجه نمي رسيم.

*
شبهه اي بعد از انتخابات ايجاد شد ، بعضي ها گفتند تقلب شده ، بعضي آن را اشتباه محاسبه ناميدند و عده اي گفتند كامپيوتر هك و اشكال ايجاد شد و عده اي هم مي گويند انتخابات سالم بوده است. هر چند بايد در اين موضوع ، مسير قانوني طي شود ولي اشكالاتي در اين ميان وجود دارد از جمله اين كه وزارت كشور با نامزدها همكاري نمي كند و صحبت هايي مي كند كه در مسير حل مشكل نيست.

*
بعد از انتخابات ، طي پيامي ، حضور مردم ايران را تبريك گفتم و شكايت خود را مطرح كردم اما صدا و سيما به گونه اي خبرش را پخش كرد كه گويا من به فرد خاصي تبريك گفته ام.

*
پديده عجيبي در انتخابات اين دوره رخ داد و آن اين كه مردم براي رأي خود اهميت فوق العاده قائل شدند و آن را مثل ناموس خود دانستند كه پديده مباركي است.

*
فرمايشات مقام معظم رهبري فصل الخطاب است.
ايشان تصريح كرده اند كه اگر تخلفي باشد ، حتماً بايد بدان رسيدگي شود. ايشان با تواضع ، فعالان ستادهاي انتخاباتي را به حضور پذيرفتند و به آنها فرمودند هر چه در دل داريد به من بگوييد و اتفاقا در ان جلسه ، نماينده من ، آقاي دانش جعفري، شجاعانه تر و صريح تر ازبقيه حرف زدند زيرا ما بر اين باوريم كساني كه چاپلوسي مي كنند و اطلاعات غلط مي دهند ، آدم هاي خوبي نيستند.بايد اطلاعات درست را منتقل كنيم و در عين حال از رهبري تبعيت نماييم.

*
مردم ايران ، حساب شان را از حساب بيگانگان جدا مي دانند .
مردم ايران ، اعضاي يك خانواده بزرگ و باهوش هستند و خودشان بلدند اختلافاتشان را حل كنند و مداخلات خارجي ها نيز به ضرر خودشان است.
نكته جالبي كه در اين ميان وجود دارد، اين است كه اوباما ، با احتياط وارد ماجراي ايران شده است .

*
از دوستان نيروي انتظامي مي خواهم امنيت را با كمك خود مردم برقرار كنند. مردم بايد صف خود را از آشوبگران جدا كنند و اگر ديدند كي خرابكاري مي كند و مثلاً بانكي را آتش مي زند ، خودشان او را دستگير كنند و به پليس تحويل دهند. پليس خونسردي خود و احترام شهروندان را حفظ كند.

*
يكي از نگراني هاي من اين است كه كه مساله حاضر به بحران تبديل شود و با تبديل آن به بحران ، كشور براي چند سال دچار فضاي امنيتي و سياسي شود و از توسعه اقتصادي باز بماند.

*
شوراي نگهبان و وزرات كشور حرف هاي تحريك آميز نزنند. نبايد شكايت ها را "هو" كنند.

*
در 170 حوزه ، تعداد آراي اخذ شده ، بين 95 تا 140 درصد واجدين شرايط بوده است كه مساله كوچكي نيست و اين ، يكي از مواردي است كه نسبت به آن شكايت كرده ايم.

*
حتي اگر نتيجه اي كه اعلام كرده ا ند درست باشد ، اين 15 ميليون نفري كه به سه كانديداي ديگر رأي داده اند ، نبايد مورد اهانت قرار گيرند و تعابير اهانت بار درباره آنها مطرح شود. در مردمسالاري ديني ، نه اقليت "صفر" است و نه اكثريت"صد" .

*
از مردم به عنوان يك سرباز كوچك مي خواهم در نماز جمعه اين هفته شركت كنند تا وحدت ملي مان را به دنيا نشان دهيم. ما در عين حالي كه از حقوق مان نمي گذريم ، بايد نشان دهيم كه با هم هستيم

.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859