۱۳۸۸ تیر ۱۴, یکشنبه

آيت‌الله اميني:حتي اگر برخي تخلفات هم صورت گرفته است بايد براي رضاي خدا دست از اين حركات برداريد

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859

مهر:‌ امام جمعه قم در خطبه هاي نماز جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: متاسفانه در اين انتخابات شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه امت به دو گروه تقسيم شدند و اين مسئله براي نظام ما يك آفت است.

آيت‌الله ابراهيم اميني در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه قم كه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بيان اين كه شرايط بسيار حساس است گفت: دشمنان براي بلعيدن نظام دندان تيز كرده‌اند ولي آنها نمي‌توانند به اهداف خود دست يابند. حوادث ناگوار اخير نيز همه به واسطه توطئه‌ها و تحريك‌هاي دشمنان صورت گرفت و من مي دانم كه كانديداهاي رياست جمهوري هيچ كدام حاضر نيستند كه به نظام ضربه‌اي وارد شود.

وي در دامه با بيان اينكه در حال حاضر سه هفته از زمان برگزاري انتخابات رياست جمهوري مي‌گذرد، تصريح كرد: ما شاهد برگزاري انتخابات بسيار مهم، بزرگ و حيرت‌انگيزي بوديم و شركت اين درصد از مردم در انتخابات دشمنان را حيرت زده كرد.

امام جمعه قم با اشاره به اينكه اقتدار و عظمت ايران در انتخابات به جهانيان نشان داده شد، افزود: من با تمام وجود از مردم شريف ايران اسلامي قدرداني مي‌كنم.

وي ادامه داد: متاسفانه بعد از پايان انتخابات حوادث تلخي به وجود آمد كه مايه تاسف بود و اين حوادث دشمنان را شاد و دوستان را غمگين كرد. از ذكر اين حوادث خودداري مي‌كنم چون گفتن آنها سودي ندارد.

وي گفت: متاسفانه در اين انتخابات شرايط به گونه‌اي رقم خورد كه امت به دو گروه تقسيم شدند و اين مسئله براي نظام ما يك آفت است.

آيت‌الله اميني با اشاره به اينكه ادامه روند اين مسائل و مشكلات كشور را با مشكل روبرو خواهد كرد، گفت‌: رهبر معظم انقلاب در سخنراني‌هاي خود تاكيد كردند كه اين اختلافات خاموش شود و كساني كه به نوعي شايد بازنده اين انتخابات بودند به هيچ وجه بازنده نيستند.

وي گفت: مقام معظم رهبري مي‌فرمايند كه نبايد اين در گروه در مقابل يكديگر قرار گيرند و همه بايد تلاش كنند كه نظر رهبر معظم انقلاب تامين شود.

امام جمعه قم با اشاره به خصوصيات كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري و سوابق درخشان اين افراد در قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در عرصه‌هاي مختلف گفت: همه اين افراد به نظام ايمان و اخلاص دارند و به هيچ وجه آنها و طرفداران آنها ضد ولايت فقيه نيستند.

آيت‌الله اميني اظهار داشت: تخاصم‌ها بايد به توافق تبديل شود و حتي اگر برخي تخلفات هم صورت گرفته است بايد براي رضاي خدا دست از اين حركات برداريد.

وي خطاب به كانديداهاي رياست جمهور گفت: همديگر را در آغوش بگيريد و به هم نزديك شويد و مسائل موجود را به صورت رو در رو و نه از پشت تريبون‌ها و با صدور اطلاعيه‌ بيان كنيد.

وي تاكيد كرد: همه بايد دست به دست هم بدهيم و شرايط عمران و آباداني كشور را گام برداريم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859