۱۳۸۸ تیر ۴, پنجشنبه

تبريك دكتر مهدي خزعلي به احمدي نژاد

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859


جناب آقاي محمود احمدي نژاد انتصاب مجدد شما را به رياست جمهوري اسلامي ايران پيشاپيش تبريك مي گويم، اگر چه چند صباحي عده اي اراذل و اوباش و قريب 5 ميليون خس و خاشاك در خيابان هاي پايتخت خواب را از چشمان بعضي ربودند و شبها تكبيرشان چرت برخي را پاره كرد، اما شنبه برهان قاطع و حجت بالغه اي بر من نازل شد كه به حقانيت شما و درستي راهتان ايمان آوردم، مردان غيور شما شيشه هاي دفتر مرا شكستند! و از شنبه تا امروز از پنجره دفتر كه به بيرون نگاه مي كنم در دستان آنهابرهان قاطعي مي بينم كه جاي شك و شبهه نمي گذارد! ملت، دليل، منطق و برهان شما را در خيابان ها ديده و مي بيند! ، هر كس منكر قدرت استدلال شما باشد كور است! من به چشم خويش ديدم كه چگونه منطق استوا

 

شما بر فرق جوانان گمراه فرود مي آمد با ضربتي آنان را مجاب و منقاد مي سا خت، نداي " آزادي مطلق " شما را از حلقوم " نداي صابري " شنيدم! و باز به حقانيت دين و سيره شما اعتقاد پيدا كردم! كجايند آن 5 ميليون خس و خاشاك كه با دهان بسته خيابان هاي تهران را مي پيمودند؟ بيايند و ببينند كه دلاوران احمدي نژاد چه شجاعانه!! باطوم به دست شهر را به زير چكمه دارند و " هل من مبارز" مي طلبند.من به ضرس قاطع مي گويم، اگر 70 ميليون خس و خاشاك هم باشند، شما(اعجوبه هزاره سوم) با 70 هزار نفر بر آن ها حكومت خواهيد كرد( البته با امدادهاي غيبي و برهان قاطع!) چه بسا گروه اندكي كه بر گروه كثيري چيره شوند( البته به اذن بعضي ها نه خدا

! )

والسلام علي من اتبع الهدي

دكتر مهدي خزعلي 2/4/88

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859