۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

پيام كريس دي برگ در خصوص وقايع اخير ايران

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859

كريس دي برگ، خواننده مشهور ايرلندي، اخيراً در صفحه اول وب‌سايت رسمي خود پيامي در خصوص وقايع اخير ايران منتشر ساخته است. متن پيام بدين شرح است: «وقايع اخير در ايران مرا در بهت و ترسي فزاينده فرو برد و من [بدينوسيله] احساس همدردي و حمايت خود را به همه دوستان و طرفداراني ابراز مي‌دارم كه درگير جرياني شده‌اند كه [امروز] به يك واقعه عظيم بين‌المللي بدل شده است. مردم بسياري در سراسر جهان با خشم و انزجار نسبت به جرياني كه به نظر نقض آشكار حقوق بدوي بشر براي آزادي، سلامتي و شادي است واكنش نشان داده‌اند. از صميم قلب آرزومند ارائه راه حلي درخور و منصفانه هستم براي [شنيدن و توجه به] نظرات مخالف در كشوري با چنين پيشينه گرانبها و مهم و محلي كه من در آن با احترام و خونگرمي پذيرايي شدم». كريس دي برگ (۲۲ جون ۲۰۰۹

)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859