۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

سرتيپ فضلي: ۸ بسيجي در حوادث اخير كشته شده‌اند


لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859





فرمانده سپاه سيدالشهداي استان تهران اعلام كرده است كه در حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري ايران ۸ نفر از نيروهاي بسيج كشته و ۳۰۰ نفر ديگر زخمي شده اند.


سرتيپ علي فضلي عصر روز چهارشنبه 3 تير (24 ژوئن) در يك كنفرانس مطبوعاتي گفت: "حدود ۳۰۰ تن از عزيزان بسيجي در حوادث گذشته توسط چاقو، قمه و شمشير مجروح شده اند و حدود ۸ نفر از اين عزيزان نيز در دفاع از مردم تهران به درجه رفيع شهادت نائل شدند".


در روزهاي اخير شايعه اي در شبكه هاي اجتماعي اينترنتي فارسي زبان منتشر شده بود مبني بر اينكه علي فضلي به دليل تمرد از دستورات مربوط به اعمال خشونت عليه معترضان به نتيجه انتخابات، دستگير شده است.


به نظر مي رسد يكي از دلايل برگزاري كنفرانس خبري روز چهارشنبه، نشان دادن نادرست بودن اين شايعه بوده است.


سرتيپ فضلي در اين كنفرانس خبري گفت: "در صورتي كه عناصر اصلي و عوامل بروز اغتشاش و آشوب هاي اخير در مسير عقلانيت قرار نگيرند و همچنان به ارتكاب اعمال مجرمانه، ضد انقلابي و مغاير با امنيت ملي كشور مبادرت نمايند، نيروهاي امنيتي، انتظامي و بسيج در برخورد قاطع با آنها درنگ نخواهند كرد".

او اضافه كرد: "تن دادن به قانون و تسليم شدن در برابر اراده و خواست ملت ايران تنها نسخه اي است كه مي تواند در شرايط فعلي باعث نجات فريب خوردگان و پياده نظام استكبار جهاني گردد و لذا ما به آنها توصيه مي كنيم تا دير نشده به دامان پر مهر و عطوفت نظام اسلامي و ملت بزرگوار ايران بازگردند و بيش از اين خود را بازيچه دست آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيستي نسازند".



نيروهاي امنيتي، انتظامي و بسيجي تمامي رفتار و حركات عناصر فعال در اين صحنه را به طور دقيق رصد كرده و تحت كنترل دارند


سردار فضلي


سرتيپ فضلي همچنين با بيان اينكه پروژه تخريب و اغتشاش و سلب امنيت و آسايش مردم شكست خورده است، افزود:"هم اينك نيروهاي امنيتي، انتظامي و بسيجي تمامي رفتار و حركات عناصر فعال در اين صحنه را به طور دقيق رصد كرده و تحت كنترل دارند و در صورتي كه اقدامي غيرقانوني و خلاف خواست مردم از خود بروز دهند بايد در انتظار برخورد قاطع و قانوني از سوي نيروهاي مدافع قانون و آرامش در جامعه باشند و من از دريادلان بسيجي تشكر مي كنم كه در مقابل اراذل و اوباش مسلح به سلاح گرم و سرد جانانه ايستادگي كردند تا مردم شريف ما امنيت و آسايش خود را دوباره بدست بياورند".

او اضافه كرد:" برخي از اراذل و اوباش متواري هستند، اما فرزندان ملت بي‌گمان آنها را به مجازات خودشان خواهند رساند".

فرمانده سپاه سيدالشهداي استان تهران رسانه هاي غربي را متهم به فضاسازي در مورد حوادث اخير كرد و گفت: " متاسفانه شاهد بوديم كه برخي از رسانه‌هاي بيگانه، مستقيم و غير مستقيم به هدايت فرماندهي آشوب ها مي پرداختند كه اميدواريم با حماقت خودشان بيش از اين مردم ما را عصباني نكنند، ما اين حوادث را از ذهن خودمان دور نمي كنيم و در روزي كه لازم باشد برخي مسايل را بر زبان خواهيم آورد و بايد از كساني كه با بي توجهي به قانون و فرمايشات دلسوزانه مقام معظم رهبري مسبب اصلي اين فجايع هستند پرسيد مسئوليت اين خون‌هاي ريخته شده با كيست و اين همه مجروحين و مصدومين را چه كسي پاسخگوست"؟

سردار فضلي افزود:" در جايي كسي تير مي‌خورد و هنوز اصل حادثه مورد شبهه است كه مي‌بينيم به سرعت تصاوير آن در رسانه‌هاي غربي پخش مي‌شود، اما در موقع مقتضي حتما به اطلاع مردم خواهيم رساند كه چه كساني پشت اين قضايا هستند".


تصاويري از كشته شدن تعدادي از معترضان به نتايج انتخابات رياست جمهوري در ايران اخيرا در اينترنت منتشر شده كه تأثيري عميق بر افكار عمومي مردم در كشورهاي مختلف گذاشته است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859