۱۳۸۸ تیر ۶, شنبه

محسن رضايي: باصرف نظر از شكايت شخصي، مطالبات مردم را پيگيري مي كنم

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859


من از مسير قانوني، تمامي شكايت هاي مردمي و لطمات وارد شده به آنان و نظام را دنبال خواهم كرد و انشاالله تا به نتيجه رسيدنشان پيگير خواهم بود، اما لازمه اين كار اين بود كه بگويم من به دنبال منافع شخصي نيستم و بايد در عمل ثابت مي كردم به همين دليل نامه منصرف شدن من از پيگيري شكاياتم به شوراي نگهبان در واقع

سلب جنبه شخصي از اين شكايت بوده است

.

من از شكايت هاي شخصي خودم نسبت به انتخابات آن هم از شوراي نگهبان منصرف شدم ولي اين به معناي انصراف از پيگيري شكايتهاي مردم و اجحافاتي كه به نظام شد نيست، چنانچه در هفته هاي اخير هم به مردم ظلم شده است و هم نظام جمهوري اسلامي تضعيف شده است

.

به گزارش خبرنگار" تابناك" دكتر محسن رضايي با بيان جملات فوق در ميان جمعي از طلاب حوزه هاي علميه افزود: من شخصا از هيچ شخص و نهادي شكايت ندارم زيرا نيتم از ورود به اين عرصه شخصي نبوده است كه اكنون به دنبال پيگيري حقوق شخصي خودم باشم، اما ظلمهايي كه در اين مدت به مردم و نظام جمهوري اسلامي شده است را تا حصول نتيجه پيگيري خواهم كرد.

محسن رضايي كه اين سخنان را در پاسخ به پرسش يكي از حاضرين در خصوص انصراف وي از شكايات انتخاباتي اش بيان داشت در ادامه گفت: من از مسير قانوني، تمامي شكايت هاي مردمي و لطمات وارد شده به آنان و نظام را دنبال خواهم كرد و انشاالله تا به نتيجه رسيدنشان پيگير خواهم بود، اما لازمه اين كار اين بود كه بگويم من به دنبال منافع شخصي نيستم و بايد در عمل ثابت مي كردم به همين دليل نامه منصرف شدن من از پيگيري شكاياتم به شوراي نگهبان در واقع سلب جنبه شخصي از اين شكايت بوده است اما به هيچ وجه از پيگيري مطالبات مردم و اجحافاتي كه در اين مدت به آنها شده است دست بر نخواهم داشت و اقدامات تمام كساني كه موجب تضعيف نظام جمهوري اسلامي شده اند و به مردم ظلم كرده اند را پيگيري خواهم كرد.

وي افزود: مسئله مهمتر از انتخابات جان، مال و ناموس مردم و اعتبار و حيثيت جمهوري اسلامي است كه طي هفته هاي اخير آسيب ديده و بايد كاري كرد كه جلوي اين خسارات گرفته شود.

دكتر رضايي در ادامه گفت: مگر ما نتيجه انتخابات را براي چه مي خواستيم؟ مگر هدف ما از ورود به انتخابات به غير از رفاه مردم، توسعه و امنيت كشور و تقويت نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده است؟ حال كه به آبرو و جان و مال مردم آسيب وارد شده و حيثيت و اعتبار جمهوري اسلامي در داخل و خارج از آن خدشه دار گرديده است، جلوگيري از ادامه اين وضعيت كه به ضرر مردم و نظام تمام مي شود مهمتر از نتايج انتخابات است و لذا بايد براي رضاي خدا صبر نموده و از منافع شخصي گذر كرده ولي منافع مردم و نظام را به صورت قانوني دنبال نمائيم، بنابراين من و نيروهاي انقلاب وظيفه خود مي دانيم كه جلوي اين خسارات را گرفته و از منافع شخصي خود بگذريم.

وي در پايان گفت: من از همه هوادارانم مي خواهم همانطور كه در انتخابات مرا همراهي كردند در اين تكليف جديد هم كه جلوگيري از خسارت به مردم و بي اعتبار شدن نظام جمهوري اسلامي است كمك كنند و همراه من باشند چرا كه ما بايد امنيت، آرامش و وحدت را به جامعه برگردانده و منافع از دست رفته مردم را به آنها بازگردانيم چراكه من هميشه با مردم بوده و با آنها خواهم ماند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859