۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه




لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859









i
خس و خاشاك اینهایند یا....
25 خرداد 88 - 20:35

خس و خاشاك اینهایند یا....
خس و خاشاك خواندن مخالفانی كه خواسته ای جز روشن شدن تكلیف میلیونها رایی كه به حمایت از میرحسین به صندوق ها ریختند، ندارند را چه می توان خواند جز همان كه گفتند ادب مرد به ز دولت اوست.
انسان به حكم خدا آزاد آفریده شده است. می توان همه چیز او را گرفت و از او صدایی نشنید اما نمی توان آزادیش را گرفت و بعد انتظار تمكین و سكوت دائمی او شد.
دهها هزار مردمی كه عصر دوشنبه بی دعوت و با همان سبك ارتباطی دهان به دهان به خیابان آزادی و میدان انقلاب آمده بودند را مگر می توان اراذل و اوباش خواند؟
سخنگوی شورای نگهبان گفته است در پی جلسه فردا(سه شنبه) با میرحسین و كروبی و رضایی هرچیزی امكان دارد از جمله ابطال یا حتی تكرار انتخابات.
آنچه از برخورد لباس شخصی ها با مردم می بینیم را چه می توان خواند؟ مردم كور كه نیستند. می بینند و تشخیص می دهند. گمانم بر این است كه بهتر بود به بالاترین شركت مردم در انتخابات واكنش بهتری نشان داده می شد.
حتی اگر نتیجه واقعی انتخابات هم همان باشد كه گفته اند( كه نیست)، باز نمی توان مخالفان را از حق مشروع خود در اعتراض نادیده گرفت و آنان را مشتی خس و خاشاك و كف روی آب خواند.
مردم، مردمند. همانانی كه اماممان آنان را ولی نعمت می خواند. حامیان دولت به لطف اینترنت و ماهواره( به رسانه ملی كه امیدی نیست) سبز پوشانی را دیدند كه از قضا خیلی هاشان از حامیان سرسخت دولت هم مسلمان تر و حزب االهی تر بودند. زنان و دخترانی كه چادر بر سر سرنوشت رای شان را جویا می شدند. اینان مردمند، خس و خاشاك كدام است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859