۱۳۸۸ خرداد ۲۶, سه‌شنبه

جوابيه آيت الله العظمي صانعي در پاسخ به نامه مير حسين موسوي



لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859




به گزارش قلم نيوز، متن جوابيه آيت الله العظمي صانعي در پاسخ به مهندس مير حسين موسوي در باره مسائل پيش آمده در انتخابات اخير رياست جمهوري به اين شرح است:
بسمه تعاليدوست مكرّم و يار و فرزند امام خميني (سلام الله عليه)جناب آقاي مهندس ميرحسين موسوي (دام عزه) بعدالتحيه والسلام؛
نامه دردمندانه، انساني، اسلامي و ايماني جنابعالي را دريافت كردم، اميد آن داشتم كه انتخاب شما با كوله باري ازتجربه و تعهد و دعاي امام امت (سلام الله عليه) وياران با وفايش، شادي مردم فهيم وآگاه ايران اسلامي را دوچندان كند. اما صد افسوس كه چنين نشد، يقين بدانيد كه احقاق حقوق و احترام به راي مردم و صيانت از انتخاب آگاهانه ملت كه درمتن نامه شما به خوبي نمايان است تنها از طريق آگاه نمودن همه انسانها و ادامه آن امكان پذير است.
و اگر مي پنداشتم كه با تذكّر اينجانب گره اي ازمشكلات فعلي رفع مي شد حتما به چنين امرمقدس و لازمي اقدام ميكردم، تا شك و شبهه به وجود آمده درانتخابات و آراي مردم مرتفع گردد.
لكن با همه مشكلات و شرايط موجود چون باب دعا و توجه به خداوند بدون حجاب و مانع است و درهر زمان بشر مي تواند با او ارتباط برقرارنمايد برخود لازم مي دانم كه براي شما وهمه مردان و زنان اين مرز و بوم و استمرار اهداف مقدس نهضت و جمهوري اسلامي امام خميني (سلام الله عليه)- كه همان اسلام ناب طرفدار كرامت وحقوق انسانهاست - دعا نمايم، برماست دعا و بر اوست اجابت.
در خاتمه همه ملت را به آرامش و حفظ نظم دعوت مي نمايم تا بتوانند حقوق و مطالبات خود را كه از اعظم آنها راي و انتخابشان مي باشد از مجاري قانوني و آگاهي دهنده عينيت بخشند .
و اميدوارم در اين موقعيت حساس و بهت زدگي جمعيت ها و توده هايي از مردم بتوانيد با توكل به ذات باري تعالي و حمايت توده هاي مردم و دانشگاهها و روحانيون معظم از جمله مجمع روحانيون مبارز تهران و مجمع محققين و مدرسين قم ـ كه همه آنها ازبزرگان علم و تحقيق ميباشندـ و صدها و هزاران بزرگ ديگر از حوزه هاي قم و سايرحوزه هاي علميه (حفظها الله عن الحدثان) با حفظ طمأنينه هميشگي، همبستگي و وحدت ملت و حقوق آنها را تامين نماييد كه تنها عامل سعادت، اتحاد و وحدت كلمه وكلمه توحيد«لااله الاالله» است .
دوشنبه ۲۵/۳/ ۱۳۸۸هجري شمسي مطابق با ۲۱جمادي الثاني ۱۴۳۰هجري قمري قم المقدسه - يوسف صانعي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859