۱۳۸۸ خرداد ۲۵, دوشنبه

احمدي‌نژاد:زير سئوال بردن انتخابات مهم نيست

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859


محمود احمدي نژاد، رئيس جمهوري ايران در اولين كنفرانس مطبوعاتي خود پس از اعلام پيروزي او توسط وزارت كشور، انتخابات رابه بازي فوتبال تشبيه كرد و گفت طرف بازنده بايد نتيجه اين انتخابات را بپذيرد.
به دنبال اعلام نتايج انتخابات كه با حضور گسترده مردم ايران همراه بود، دو كانديداي اصلاح طلب در اين انتخابات، نسبت به نتيجه اعلام شده ابراز ترديد كرده و با ذكر "تخلفات" انجام گرفته خواهان لغو نتايج و برپايي دور جديدي از اين انتخابات شده اند.
تهران و چند شهر ديگر در كشور طي دو روز گذشته شاهد ناآرامي هايي بوده و گزارش ها حاكي از ادامه آن است.
آقاي احمدي نژاد در كنفرانس امروز خود كه با حضور خبرنگاران داخلي و خارجي برگزار شد، انتخابات در ايران را آزاد و واقعي خواند و گفت راي ملت در ايران حاكم است.
او در مورد پرداختن به سلامت انتخابات در رسانه هاي خارجي گفت: "اگر ملتي به تصميم ديگري غير از نظر آنها برسد، با آن مقابله مي كنند و معلوم نيست چرا استقبال 40 ميليوني را زير سئوال مي برند."
آقاي احمدي نژاد در پاسخ به پرسشي در مورد نامه اكبر هاشمي رفسنجاني به آيت الله خامنه اي رهبر ايران و تدابيرش براي خنثي آنچه اين خبرنگار خنثي سازي غائله و فتنه ها خواند گفت كه در انتخابات روز جمعه ملت پيروز شدند و اعتراض و زير سئوال بردن نتايج انتخابات از سوي عده اي هم مهم نيست.
رئيس جمهوري ايران گفت در ايران آزادي نزديك به مطلق است و دليل آن هم اينكه هر چه مي خواهند بگويند و خيالشان از تعقيب راحت است. او افزود در ايران صدها روزنامه منتشر مي شود و دو سه تا مي روند و مي آيند كه اينها در حركت يك ملت طبيعي است.
روزنامه ياس نو، از ارگان هاي اصلاح طلبان در آستانه انتخابات تعطيل شد و طي دو روز گذشته چندين سايت اينترنتي متعلق به گروه هاي اصلاح طلب در ايران توقيف و فيلتر شده اند. روزنامه اعتماد ملي كه به مهدي كروبي تعلق دارد، امروز بدون انتشار بيانيه هاي مطبوعاتي دو كانديداي اصلاح طلب منتشر شده كه دليل آن را فشارهاي وارده براي عدم چاپ اين بيانيه ها ذكر كرده اند.
همچنين پيش از برگزاري انتخابات شبكه ارسال اس ام اس مختل شد.
محمود احمدي نژاد در باره بازداشت سران گروه هاي اصلاح طلب توسط نيروهاي امنيتي گفت در ايران قانون حاكم است و همه در برابر آن برابرند. او افزود گروهي در يك مسابقه از چراغ قرمز عبور مي كنند و پليس نيز آنها را جريمه مي كند.
آقاي احمدي نژاد خود را رئيس جمهوري تمام ايرانيان خواند و گفت همه را دوست دارد ولي از اينكه برخي از چراغ قرمز عبور كنند و جريمه شوند، خوشحال نيست.
گروهي از سران گروه هاي رقيب كه شب گذشته بازداشت شده بودند امروز آزاد شده اند اما هنوز چند نفر ديگر در بازداشت به سر مي برند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859