۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

آيت الله خزعلي: ديگر با پسرم حرف نمي زنم


لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859




آيت الله ابوالقاسم خزعلي از اظهارات فرزندش دكتر مهدي خزعلي اعلام برائت كرد.
. متن بيانيه آيت‌الله خزعلي به اين شرح است: خداوند متعال مي‌فرمايد: «يا ايها الذين آمنوا ان من ازواجكم و اولادكم عدوا لكم فاحذروهم» و نيز تذكر مي‌دهد «لا تجد قوما يومنون بالله و اليوم الاخر يوادون من حاد الله و رسوله و لو كانوا آباءهم او ابناءهم.
در اين دو آيه ارجمند خداوند سبحان به ما تنبه مي‌دهد اگر اولادتان با خدا و رسول كنار نيامدند از آنها احتراز كنيد و آنها را دوست نداشته باشيد. مدت مديدي است پسرم مهدي خزعلي از راه مستقيم منحرف شده درست در خط مقابل قرار گرفته هر چه نصحيت مي‌كنم و براي هدايتش متوسل به اولياي خدا مي‌شوم اثر نمي‌كند. با بعضي از علماي بزرگ صحبت كردم، فرمود دست نگه دار شايد به راه بيايد. ديگر كاسه صبرم لبريز شده، ديگر با او صحبت نمي‌كنم و حرف‌هاي نامناسب او را بر نمي‌تابم.
ملت انقلابي عزيز هميشه در صحنه ما بدانند او از ما جدا هست و هر چه از من نقل كند، نپذيرند. با من ارتباطي ندارد ولي الان هم دعا مي‌كنم خداوند به او توفيق دهد كه از راه انحرافي كه پيش گرفته است برگردد و گرنه خداوند مقتدر، اسلام و انقلاب و امام و رهبر و رئيس جمهور و مسلمين عزيز را از شر او مصون و محفوظ بفرمايد.
گفتني است مهدي خزعلي چشم پزشك و مدير انتشارات حيان است و اخيرا در اظهارات و مصاحبه هاي خود با رسانه هاي خارجي و نيز در وبسايت خود مطالب تندي عهليه مسئولان از جمله احمدي نژاد مطرح كرده است.
پاسخ مهدي خزعلي به پدرش؛ پدرم گفت از ناحيه امام زمان (عج) پيامي برايم آمده كه مكلفم از احمدي نژاد دفاع كنم!
مهدي خزعلي در واكنش به اعلام برائت پدرش از او و اعلام اين نكته از سوي آيت الهل خزعلي كه "من دذيگر با پسرم حرف نمي زنم"، در توضيحاتي در سايت شخصي خود نوشته است:مبارزه با دروغ ، فريب و ريا مرزهاي خانواده ها را نيز در نور ديده است، فريبكاران با شعار دين و دين فروشي علماي ما را مي فريبند، مدتهاست آقايان حسين شريعتمداري و حسن شايانفر به پدر اصرار مي كنند كه از فرزندش برائت بجويد ، و آقاي مصباح يزدي گفته بودند قدري صبر كنيد شايد
برگردد! اخيرا حسين شريعتمداري با صدها صفحه از مقالات سايت و كامنت ها به نزد پدر رفته و سعايت مي كند و از معظم له مي خواهد كه اعلام برائت خود را در رسانه ها اعلام كنند. من ضمن اداي احترام به پيشگاه پدر و عرض دست بوسي كه فرمان الهي است موارد ذيل را به استحضار ملت شريف مي رسانم:متأسفانه دفاع معظم له از احمدي نژاد به واسطه دروغ ، فريب و نيرنگ مقدس ماب هايي است كه از امام زمان (عج) و زهراي مرضيه (س) خرج مي كنند.بخاطر دارم شبي الهام و همسرش مهمان حضرت آيت الله بودند، فرداي آنروز معظم له مرا احضار فرمودند و گفتند : "مي خواهم با تو اتمام حجت كنم ، فاطمه زهرا (س) به خواب يكي از اولياء آمده و فرموده كه پسرم (رهبري) و احمدي نژاد را حمايت كنيد" و معظم له فرمودند : آيا با دستور فاطمه زهرا (س) مخالفت مي كني؟ من پاسخ دادم: "پدر جان ، فاطمه (س) ، براي من زياد است اگر فضه كنيز زهرا (س) يا قنبر غلام علي (ع) پيامي بياورد به روي چشم مي گذارم و اطاعت مي كنم."اينهاشيادند و دروغ مي گويند.

من با اطمينان مي گويم ، مسير ما در اين 4سال مسير فاطمه و علي عليهما السلام نبوده و بايد به مسير سبز علوي (ع) باز گرديم.و باز اخيرا فرمودند: " از ناحيه مقدس حضرت حجه ابن الحسن المهدي (عج) پيامي براي من آورده اند كه مكلف هستم از احمدي نژاد دفاع كنم! ، باز عرض كردم اينها از آن ناحيه مقدس نيست، اينها زاييده هاله نور است و شيادي است.در خاتمه من شهادت مي دهم كه پدر بزرگوارم از اولياء و از زهاد است، او پاك است و عاشق و دلباخته اهل بيت عليهم السلام، او همه را مثل دل خود صاف و پاك و بي ريا مي بيند و متاسفانه فريبكاران، آن بزرگ را نيز مي فريبند. و دير نباشد كه نقاب از چهره پليد اين دروغگويان برداشته شود و معظم له به صف امت اسلامي بپيوندند.امروز معظم له جز كيهان ، رسالت و پرتو نمي خوانند، امواج ميليوني ملت را نمي بينند و نمي خواهند ببينند. ايشان فقط دروغ رسانه هاي وابسته به دولت را مي شنوند و بديهي است كه چنين قضاوت كنند.راه راست كدام است، آيا امام نفرمودند ميزان رأي ملت است؟

راه راست راه اهل بيت عصمت است كه هيچكدام به زور شمشير حكومت نكردند، و تا مردم نخواستند تشكيل حكومت ندادند!...به معظم له دروغ احمدي نژاد را ثابت مي كنم. مي فرمايند "خوب يك دروغ گفته است اما به اسلام عزت بخشيده است !!"به ايشان فساد مالي اورا عرض مي كنم ، مي فرمايند " اگر نبود حاكم عادل بايد از حاكم فاسق حمايت كرد تا نظام اسلامي حفظ شود !!"به معظم له عرض مي كنم: اگر يك روز مردم ما را نخواهند بايد چه كنند؟ مي فرمايند : " همان كاري كه ما كرديم ، انقلاب !!" و عرض مي كنم " پس فرق ما با شاه چيست؟.مي فرمايند: " اگر پدر راضي نباشد روزه مستحبي حرام است" مي گويم" بلي اما جهاد واجب را مي شود به امر پدر ترك كرد؟" مسئله رفع ظلم و استبداد است و بر همگان واجب و اذن پدر شرط نيست.در خاتمه از صميم قلب دعا ميكنم كه اين پير فرزانه ي عابد به صفوف ملت بپيوندند و از همه كساني كه مي توانند حقايق را به گوش معظم له برساند ، عاجزانه تقاضا دارم از هيچ تلاشي مضايقه نفرمايند. والسلام علي من اتبع الهدي دكتر مهدي خزعلي28/3/88

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859