۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

موج سبز ميرحسين پشت در ورزشگاه آزادي ؟


روزنامه جمهوريت : شنيده شده كه شركت خودروسازي سايپا ٦٠ درصد بليط هاي مسابقه فرداي تيم ملي ايران و امارات در چهاچوب مقدماتي جام جهاني را پيش خريد كرده است.مسابقه چهارشنبه تيم ملي ايران با امارات در ورزشگاه آزادي از اهميت زيادي در سرنوشت صعود تيم ملي برخوردار است و پيش بيني مي شود كه علاقمندان زيادي از اين بازي استقبال كنند. به ظاهر شركت سايپاكه حامي مالي تيم ملي فوتبال هم به شمار مي رود تصميم گرفته تماشگران مسابقه روز چهارشنبه را خود سازماندهي كند تا احيانا از حضور گسترده حاميان ديگر كانديداهاي رقيب دولت در اين بازي پيشگيري شود. مهرداد بذرپاش از نزديكان و مشاوران جوان و معتمد رئيس جمهور ، مدير عامل شركت سايپا است. در روزهاي اخير مراجعه كنندگان به فدراسيون فوتبال و سازمان تربيت بدني براي تهيه بليط بازي با اين پاسخ موجه شده اند كه ٦٠ درصد بليط ها را شركت سايپا پيش خريد كرده است.
موج سبز ميرحسين پشت در ورزشگاه آزادي ؟
نوانديش: در حاليكه طيف هاي گسترده علاقمندان فوتبال قصد داشتند فردا با حضور در ورزشگاه آزادي به تشويق تيم ملي بپردازند خبرها حاكي از آن است كه حدود 60 هزار بليت ديدار فردا -ايران و امارات- قرار است در اختيار هواداران يك كانديداي انتخابات قرار گيرد.
اين در حالي است كه موج خودجوش سبز و حامي موسوي قصد داشت فردا ضمن حضور در ورزشگاه آزادي و تشويق تيم ملي ، فراگيري جنبش سبز را به نمايش بگذارد.
تفاوت ميان حضور موج سبز در ورزشگاه آزادي با ديگر نيروهاي سازماندهي شده ، در اين است كه هواداران تيم ملي ايران و ميرحسين موسوي مي بايست از طريق تك فروشي بليت تهيه كنند اما ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859