۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

صادق محصولي: احتمال تمديد زمان انتخابات


لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859




صادق محصولي با تاكيد بر اين نكته كه دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در كمال صحت و امنيت در حال برگزاري است، اعلام كرد :احتمال اينكه زمان انتخابات تمديد شود وجود دارد اما توصيه ما اين است كه مردم از اولين فرصت براي حضور در پاي صندوق هاي راي استفاده كنند. به گزارش خبرنگار مهر، صادق محصولي وزير كشور در يك برنامه زنده تلويزيوني با بيان اين مطلب افزود: انتخابات رياست جمهوري فرصت بزرگي براي مردم ايران است و درمقابل براي دشمن تهديد بزرگي به حساب مي آيد. اين انتخابات موجب افزايش انسجام ملي، رفع سايه هاي تهديد و موجب افزايش اميد به آينده در ملت مي شود.
وي افزود: دشمنان ملت ما درصدد بودند با ايجاد شائبه هايي مبني بر عدم سلامت انتخابات درصد مشاركت حداكثري مردم را پايين بياورند كه مردم با حضور پرشور خود در انتخابات نشان دادند به برگزاري انتخابات اعتماد كامل دارند.
محصولي تصريح كرد: من فرصت را مغتنم مي شمارم و به مجريان و برگزاركنندگان انتخابات توصيه مي كنم با افزايش روند كار شرايطي به وجود بياورند تا مردم كمتر معطل شوند.
وزير كشور در پاسخ به اين سوال كه آيا احتمال تمديد زمان انتخابات وجود دارد،تصريح كرد: البته احتمال اينكه زمان انتخابات تمديد شود وجود دارد اما توصيه ما اين است كه مردم از اولين فرصت براي حضور در پاي صندوق هاي راي استفاده كنند و آن را به تاخير نياندازند. چنانچه نياز باشد و بنا به درخواست فرمانداران زمان انتخابات تمديد خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859