۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

نامه حلاليت طلبيدن عباس پاليزدار از هاشمي رفسنجاني


لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید



آفتاب نيوز : عباس پاليزدار، كه سال گذشته با ايراد اتهاماتي به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، فرزندانش و شمار ديگري از روحانيون و علماي برجسته در سخنراني معروفش در دانشگاه همدان، نامش بر سر زبان‌ها افتاد و پس از مدتي دستگير و در دادگاه محاكمه شد، در نامه‌اي مهم به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني ضمن پس گرفتن ادعاهاي خود از رئيس مجلس خبرگان رهبري و رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام عذرخواهي كرد.
جمهوريت : عباس پاليزدار مرد خبر ساز سال گذشته كه پس از سخنراني هاي خود در دانشگاه هاي بوعلي سينا و دانشگاه شيراز اتهامات عديده اي را متوجه برخي از مقامات عالي رتبه نظام كرده بود با نوشتن نامه اي خطاب به آيت الله هاشمي رفسنجاني از ايشان عذرخواهي كرد .
پاليزدار از نزديكان محمود احمدي نژاد بود كه گفته مي شود در جريان انتخابات رياست جمهوري نهم و دو انتخابات قبلي يعني شورا ها و مجلس هشتم اسپانسر مالي احمدي نژاد و ستاد رايحه خوش خدمت بوده است . وي كه از مجلس هفتم از سوي فاطمه آجرلو كه گفته مي شود نسبت فاميلي نيز با اين نماينده مجلس دارد به عنوان كارشناس تحقيق و تفحص مجلس از قوه قضايه معرفي شده بود كه در جريان روند تحقيق و تفحص اسناد محرمانه سازمان بازرسي را در سخنراني هاي خود افشا كرده بود .
مطالب افشا شده از سوي پاليزدار در دو سخنراني او صرفاً جنبه گزارش محرمانه داشت و هيچ اتهامي در دادگاه متوجه شخصي نشده بود . پرونده پاليزدار به منازعه مجلس هشتم با قوه قضايه تبديل شد تا جايي كه ماموران امنيتي نيمه شب به منزل آجرلو در كرج مراجعه كردند و به بازرسي منزل وي و بازجويي از وي پرداختند . پس از آن ماجرا نمايندكاني چون علي رضا زاكاني از حاميان دولت نهم به دفاع از آجرلو پرداختند كه منجر به نامه نگاري هاي سعيد مرتضوي به مجلس شد .
متن نامه عباس پاليزدار به هاشمي رفسنجاني
باسمه تعالي
حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني دام عزه
رياست محترم مجلس خبرگان رهبري و مجمع تشخيص مصلحت نظام
باسلام؛ با توجه به تعبير آن بزرگوار در نامه به رهبري به " باند پاليزدار " احتراماً موارد ذيل به استحضار مي رسد:
1 - اينجانب يك بسيجي جانباز معتقد به انقلاب اسلامي و ولايت فقيه مي باشم ، هيچ باندي ندارم و فقط به وظيفه خود در تحقيق و تفحص مجلس عمل كرده ام.
2 - در 124 پرونده مورد بررسي تحقيق و تفحص مجلس هيچ پرونده اي از حضرتعالي و فرزندان شما نبود و در گزارش تحقيق و تفحص هم مدعي وجود پرونده عليه شما نشده ام.
3 - متاسفانه در پايان سخنراني در دانشگاه همدان، دانشجويي از خانواده شما سئوال كرد و اينجانب بدون هيچ مستنداتي به اتكاي شنيده هاي غير مستند از نزديكان آقاي احمدي نژاد مطالبي گفتم و در سخنراني ها هم گفته ام كه هيچ پرونده اي راجع به حضرتعالي و خانواده شما نديده ام. لذا بدينوسيله از محضر حضرتعالي عذر خواهي مي كنم و اميدوارم اين مختصر را به عنوان جبران بپذيريد تا باري بر دوش من در صحراي محشر نباشد.
4 - پيشاپيش از صبر و بزرگواري شما كه در طول اين يكسال هيچ شكايتي از اينجانب ننموده ايد تشكر مي كنم، علي رغم اين كه تنها كسي كه محق بر شكايت بود شما بوديد.
والسلام عليكم و رحمه الله
عباس پاليزدار

۱ نظر:

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859