۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

پاسخ جنتي به نگراني‌ها درباره «تقلب»


لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشی09143146859




احمد جنتي دبير شوراي نگهبان مي‌گويد كساني كه بحث «تقلب» در انتخابات را مطرح مي‌كنند با «خارج از كشور» ارتباط دارند.
آقاي جنتي امروز جمعه در ستاد انتخابات كشور با اعلام اين مطلب گفت: «كساني كه چنين مي‌گويند چه در داخل و چه خارج البته با يكديگر هماهنگ هستند.»
دبير شوراي نگهبان ادعا كرد كه افرادي كه بحث «تقلب» در انتخابات را مطرح مي‌كنند، «تعريف درستي از تقلب ندارند، زيرا بر اين باورند كه اگر انتخابات به نفع آنان نشد، تقلب صورت گرفته است.»
وي در عين حال گفت كه اين افراد كساني هستند كه «احساس مي‌كنند ممكن است در انتخابات از سايرين عقب بمانند» و به همين دليل «اين شبهه‌ها را القا مي‌كنند.»
اظهارات دبير شوراي نگهبان در شرايطي ايراد مي‌شود كه مهدي كروبي و ميرحسين موسوي دو نامزد انتخابات رياست جمهوري طي روز‌هاي اخير با انتشار اطلاعيه‌‌هايي از احتمال «تقلب» و دخالت «نيرو‌هاي نظامي» در انتخابات اظهار نگراني كرده‌اند.
كميته صيانت از آرا اين دو نامزد هم با انتشار اطلاعيه‌اي نسبت به برخي «تخلفات» در جريان برگزاري انتخابات اعتراض كرده است.
وب‌سايت‌هاي نزديك به ستاد ميرحسين موسوي امروز گزارش‌هايي مبني بر بروز برخي تخلفات در بعضي شعب اخذ راي مخابره كرده‌اند. آقاي موسوي نيز اعلام كرده است كه نسبت به برخي مسائل پيش آمده در جريان اين انتخابات اعتراض دارد.
با اين حال آقاي جنتي اظهار داشت كه شوراي نگهبان «به عنوان تنها نهادي كه وظيفه شرعي و قانوني جلوگيري از تخلف و تقلب در انتخابات دارد، در اين دوره از انتخابات با قوت و قدرت، نظارت خود را اعمال خواهد كرد.»
وي همچنين از راي‌دهندگان خواست كه به نامزد «اصلح» راي دهند.
به گفته دبير شوراي نگهبان، «اصلح كسي است كه بيش از همگان براي مردم كار كرده است و بيشتر به درد مردم مي‌خورد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859