۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

حجت‌الاسلام کروبی در برابر احمدی‌نژاد: درباره پرونده اردبیل و وام‌های محصولی به مردم توضیح دهید


مناظره حجت‌الاسلام مهدی کروبی دقایقی در برابر محمود احمدی‌نژاد آغاز شد. کروبی همان ابتدا در این مناظره ماجرای "هاله نور" را بر علیه رییس دولت نهم به عنوان یکی از شیوه‌های رویایی و تخیلی اداره کشور طرح کرد.
به گزارش قلم‌نیوز مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی‌نژاد در صداوسیما نکات جالب و شنیدنی داشت.کروبی در این مناظره بارها به احمدی‌نژاد هجوم برد و با رد آمارهای نادرست و بی‌اساس دولت نهم در امور اقتصادی گفت: من که از بیابان نیامده‌ام این آمارها را ندانم. آن موقع که شما در شهرستان فرماندار یا معاون بودید بنده نائب رییس و نماینده مجلس بودم. شما آمارهای‌تان نادرست است. امروز ننه جون من هم می‌داند تورم چیست و چقدر است!کروبی همین طور بحث هاله نور را از جمله توهمات مسئول دولت نهم خواند. او در عین حال عنوان کرد: شما باید درباره پرونده تان در شهرداری تهران با چند میلیارد تومان پول گم شده توضیح دهید؟ همین‌طور درباره وام‌های میلیاردی به صادق محصولی وزیر کشورتان و نیز پرونده خودتان در اردبیل درباره تخلفات پول نفت توضیح دهید... گفته‌اید 100 کشور جهان الگو از شما می‌گیرند؛ اصلا من اکابری هستم اما بگویید کدام الگو؟ شما اسم 20 کشور را هم بیارید من قبول دارم. مثلا نامه به بوش نوشتید و دیگران گفتند نامه شما نامه امام خمینی به گورباچوف است. آقای عزیز! خمینی کجا و احمدی‌نژاد کجا؟!احمدی‌نژاد در این برنامه شدیدا دست‌پاچه شده و گاهی به جای اسم طرف مقابل می‌گفت آقای چیز!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859