۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

وزير اطلاعات : برخورد قاطع با اخلال كنندگان در فضاى پس از انتخابات


لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859



روزنامه كيهان : وزير اطلاعات تاكيد كرد: با كساني كه قصد اخلال در روند انتخابات داشته باشند با قاطعيت تمام برخورد خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري ها غلامحسين محسني اژه اي ديروز بعد از انداختن آراي خود در صندوق در وزارت كشور در جمع خبرنگاران با اعلام اين مطلب افزود: الحمدلله در سراسر كشور امنيت كامل برقرار است و تاكنون گزارشي دال بر بي امني به وزارت اطلاعات گزارش نشده است. وزير اطلاعات در پاسخ به سوالي در خصوص برنامه وزارت اطلاعات در برابر كساني كه قصد اخلال و بي نظمي در انتخابات دارند گفت: اگر كساني به هر دليلي بخواهند ايجاد ناامني و اخلال كنند، بدون شك دستگاه هاي مسئول برخورد قاطعي با آنان خواهند داشت.
وي افزود: وزارت اطلاعات و همه دستگاه ها، اشراف خوبي بر فعاليت، اقدامات و تلاش هاي ضد انقلاب و تلاش كساني كه ضد انقلاب هم نيستند اما متاسفانه از روي غفلت كارهايي مي كنند كه كشور را ناامن جلوه دهند؛ داريم. محسني اژه اي تصريح كرد: مرتب به آنها تذكر مي دهيم و در موارد لازم با آنها برخورد شده و در حال حاضر وضع خوبي براي راي گيري آماده است و هيچ مشكل امنيتي در كشور نداريم و اميدواريم بعد از راي گيري هم مشكلي نداشته باشيم.
وزير اطلاعات درباره تضمين سلامت انتخابات 22 خرداد گفت: به كساني كه نگراني و دغدغه دارند؛ اطمينان مي دهم كه هيچ جاي نگراني نيست و انتخابات، سالم برگزار مي شود.
وزير كشور: پيش بيني مشاركت 70 درصدي را دارم
وزير كشور ديروز در ساعت هاي اوليه آغاز راي گيري مشاركت مردم در انتخابات رياست جمهوري را 70 درصدي دانست.
صادق محصولي گفت: فكر مي كنم با حضور گسترده مردم ركوردي براي حضور مردم در پاي صندوق هاي راي داشته باشيم. بايد صبر كرد و ديد آخر وقت مراجعات چه درصدي از مشاركت را خواهيم داشت، اما برداشت ما اين است كه مشاركت بيش از 70 درصد خواهد بود.
وي پس از اينكه رأي خود را در صندوق آراء انداخت، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: از آغازين ساعات آغاز راي گيري در سراسر كشور مردم با شور و نشاط فراواني بر سر صندوق هاي راي حضور پيدا كردند و همگي براي حاكميت آراي خود كه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و نظام مردم سالاري ديني بر حسب آراي مردم شكل مي گيرد سر صندوق هاي راي حاضر مي شوند و راي خود را به صندوق ها مي اندازند و تا به حال نيز شكوه و عظمت و صميميت و شعور و اخلاق و فرهنگ ايراني را به منصه ظهور گذاشته اند و هيچ مشكلي را كه تا به حال براي روند انتخابات ايجاد اشكال كند، گزارش نشده است.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا تاكنون آماري از ميزان شركت كنندگان در انتخابات برآورد كرده ايد؟ گفت: آمارهاي موجود با توجه به اينكه كليه شبكه ها بصورت آن لاين به وزارت كشور متصل است و تعدادي از صندوق ها نيز به صورت سيار هستند، دقيق نيست اما مقداري كه ثبت شده است حضور بيش از 5 ميليون نفر از آحاد مردم كشورمان را نشان مي دهد و اگر نسبت به ركوردهاي مشابه مقايسه كنيم، بسيار بالاتر است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859