۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

سايت ستاد موسوي از برخورد پليس با هواداران خبر داد

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859


سايت قلم، سايت رسمي ستاد ميرحسين موسوي، نامزد انتخابات رياست جمهوري ايران، از برخورد پليس تهران با تعدادي از طرفداران اين كانديدا در نزديكي ستاد مركزي آقاي موسوي خبر داده است.
به گزارش سايت قلم تعدادي از هواداران آقاي موسوي، در اطراف ستاد مركزي اين نامزد تجمع كرده بودند و شعارهايي در حمايت از ميرحسين موسوي سر مي دادند.
به نوشته اين وب سايت، بعد از اعلام نتايج اوليه انتخابات از سوي ستاد انتخابات كشور و فاصله زياد آراي آقاي احمدي نژاد با آقاي موسوي، يكي از مسئولان ستاد در جمع هواداران حاضر شد و توضيحاتي به آنها داد و مردم را به آرامش دعوت كرد.
وب سايت رسمي ستاد آقاي موسوي گزارش داده كه هواداران اين كانديدا در اين هنگام شعار "الله اكبر" سر دادند كه همين مسئله موجب برخورد شديد پليس با مردم حاضر و متفرق كردن آنها شده است.
سايت قلم گزارش داده است كه پليس براي متفرق كردن مردم از باتوم و اسپري فلفل استفاده كرده و گاز اشك آور هم به داخل ستاد آقاي موسوي پرتاب كرده است.
ستاد مركزي ميرحسين موسوي در نزديك ميدان فاطمي واقع است. وزارت كشور ايران هم كه كار تجميع آرا در آن ادامه دارد نيز در نزديكي ميدان فاطمي قرار دارد.
بنا بر گزارش ها تعدادي از هواداران آقاي احمدي نژاد مشغول شادي در نزديكي وزارت كشور هستند.
پليس ايران روز جمعه از برگزاري مانوري به نام "مانور اقتدار" خبر داده و گفته بود هدف اين مانور برقراري امنيت انتخابات است.
همچنين وزارت كشور ايران اعلام كرده بود هر گونه تجمع طرفداران كانديداها بعد از پايان راي گيري غيرقانوني است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859