۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

جنجال تازه انتخاباتي , بحث بر سر مدارك تحصيلي ميرحسين موسوي و زهرا رهنورد




موسوي: من دكتر نيستم/ تصوير و فيلم اتاق دكتر موسوي
رجانيوز : در حالي كه ميرحسين موسوي در بخشي از فيلم انتخاباتي خود در پاسخ به سؤال شخصي كه وي را دكترموسوي خطاب كرد، اظهار داشت "من دكتر نيستم" بررسي هاي خبرنگار رجا نيوز از حقايق ناگفته اي پيرامون مدرك تحصيلي و نحوه فعاليت علمي آخرين نخست وزير ايران پس از كناره گيري از عالم سياست پرده برداشت.
مهندس موسوي در فيلم تبليغاتي خودمي‌گويد: ما مجموعاً به فضاي ارزشي اول انقلاب برگرديم، بنده هم دكتر نيستم كه اين عنوان‌ها افزايش پيدا كند. موسوي همچنين پيش از اين، به كنايه استفاده از عنوان "دكتر" را خطرناك خوانده بود. با اين حال، مشخص نيست چرا وي طي اين همه سال‌ها احساس خطر نكرده است كه عنوان جعلي دكتر بر روي در اتاق وي وجود داشته است.
دانلوود فيلم به فرمت 3GP
اين اسناد به زودي منتشر خواهد شد اما پيش از اين تصاوير مربوط به سردر اتاق مهندس موسوي در دانشگاه تربيت مدرس در زير نمايش داده مي‌شود.
مهندس موسوي در اين اتاق مشترك با دكتر عليرضا بهشتي (مدير گروه علوم سياسي و عضو ارشد ستاد انتخاباتي وي) با مدرك فوق ليسانس پيوسته معماري، راهنمايي و مشاوره برخي پايان‌نامه‌هاي كارشناسي ارشد علوم سياسي و رساله‌هاي مقطع دكترا را برعهده دارد.
به دليل اينكه ممكن است ستاد انتخاباتي آقاي موسوي نسبت به امحاء متن نوشته شده بر سر در اتاق وي در دانشگاه تربيت مدرس اقدام كرده و يا اين تصاوير را جعلي بخوانند، فيلمي نيز از راهروي دانشكده علوم انساني دانشگاه تربيت مدرس و سردر اتاق آقايان بهشتي و موسوي منتشر مي‌شود.
اسناد تكميلي از فعاليت‌هاي آقاي موسوي در دانشگاه تربيت مدرس فردا منتشر خواهد شد.
دانلوود فيلم به فرمت 3GP
تصوير فوق مربوط به برد گروه علوم انساني دانشگاه تربيت مدرس است.
تصوير فوق مربوط به سر در اتاق آقاي دكتر! ميرحسين موسوي است.
سوالات 17 استاد دانشگاه درباره مدرك تحصيلي زهرا رهنورد
خبر گزاري جمهوري اسلامي :17 نفر از اساتيد دانشگاه تهران در نامه اي سرگشاده به برخي رسانه ها خواستار بررسي پرونده تحصيلي همسر مهندس ميرحسين موسوي شدند.
به گزارش ايرنا به نقل از شبكه "ايران" ،بر اساس اطلاعات منتشر شده در اين نامه ، خانم زهرا رهنورد مدرك دكتراي خود را ظرف مدت 2 سال از دانشگاه آزاد اسلامي اخذ كرده و اين در حالي است كه وي در هنگام گذراندن تحصيلات در مقطع دكترا ،‌ همزمان در مقطع كارشناسي ارشد در دانشكده هنر دانشگاه تهران نيز تحصيل مي كرده و البته همزمان كارمند هم بوده است. در شكواييه اين اساتيد ضمن طرح اين پرسش كه نحوه پذيرفته شدن خانم رهنورد در مقطع دكترا چه بوده و آيا وي در آزمون ورودي شركت كرده ، آمده است : جناب آقايان معين و توفيقي بايد توضيح دهند خانم رهنورد كه دكتراي خود را در رشته علوم سياسي از دانشگاه آزاد دريافت كرده ، با چه مجوزي در رشته هنر به عنوان دانشيار معرفي شده و در هنگام انتصاب به عنوان رئيس دانشگاه الزهرا(س) از چه مرتبه علمي و دانشگاهي برخوردار بوده است؟ گفتني است مهندس موسوي از اعضاي هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي است
تحصيل غيرقانوني "داماد ميرحسين موسوي" در مقطع دكتراي دانشگاه شاهد
خبرنامه دانشجويان ايران: داماد ميرحسين موسوي بدون كسب حد نصاب قانوني نمره و احراز شرايط علمي در حال تحصيل در رشته پژوهش هنر دانشگاه شاهد است.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران» آقاي "مكي نژاد" كه داماد مهندس ميرحسين موسوي است در سال تحصيلي 84-85 در رشته پژوهش هنر دانشگاه شاهد و در مقطع دكتري و آن هم بدون احراز حد نصاب علمي پذيرفته شده و هم اكنون در اين رشته در حال تحصيل است.
اين گزارش مي افزايد: پذيرفته شدن "مكي نژاد" بدون احراز شرايط علمي در مقطع دكتري به علت ارتباطات تنگاتنگ ميرحسين با مسئولين وقت دانشگاه شاهد صورت گرفته است.
گفتني است ارتباط ميرحسين موسوي و نقش وي در تاسيس دانشگاه شاهد به حدي است كه حتي معماري و طراحي ساختمان هاي دانشگاه شاهد در مقابل حرم امام خميني(ره) توسط وي صورت گرفته كه البته قرار گرفتن ساختمان هاي اين دانشگاه در مكان مذكور موجب اعتراض مستمر دانشجويان اين دانشگاه شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859