۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه

متن كامل گزارش تحقيق و تفحص مجلس از قوه قضائيه

پس از تصويب تحقيق و تفحص از قوه قضائيه در مجلس شوراي اسلامي، و گذار از كش و قوس هاي فراوان و مقاومت و ممانعت قوه قضائيه، سر انجام با دخالت مقام رهبري تفحص آغاز شد.
اين مهم از سازمان بازرسي كه همزمان هر دو قوه قضائيه و مجريه را بررسي مي كرد آغاز و متاسفانه به همان ختم شد! كار با 124 پرونده به نيت 124 هزار پيامبر و با قصد قربت آغاز و متاسفانه در نطفه خفه شد!
اين تخلفات قبلاً توسط روساي سازمان بازرسي وقت گزارش و بايگاني راكد شده بود! قبل از پاليز دار بازرسي خبرگان رهبري هم به اين پرونده ها سرك كشيده بود و نه تنها به جايي نرسيد بلكه محققين گرفتار شدند! بعد از آن ها كميسيون اصل نود هم گزارشي مي دهد كه به بايگاني تاريخ مي پيوندد! ظاهراً همه به ديوار سربي برخورده اند! پاليزدار آخرين قرباني است كه آنچه نبايد ببيند ديده است! احمدي نژاد هم شعار مي داد اما وقتي وارد اين ميدان شد، ديد كه مبارزه با مفاسد دست هاي پاك مي خواهد! و كار او نيست!
به هر حال گزارش كميته تحقيق و تفحص از قوه قضائيه در 81 صفحه تنظيم و دركميسيون مجلس قرائت شد و به فراخور فرصت خلاصه آن در صحن علني نيز در واپسين روز مجلس هفتم قرائت شد.در واقع پس از تصويب طرح تحقيق و تفحص قرائت گزارش الزامي است و اطلاع از نتايج تحقيق نمايندگان ملت، حق مردم است.
نمي دانم چرا به واسطه اين تفحص پاليزدار به زندان مي افتد و هر كسي كه كوچكترين ارتباط را با او دارد بازداشت مي شود و چهار نماينده عضو كميته تحقيق و تفحص به دادگاه احضار مي شوند و صدايي از مجلسي ها در نمي آيد، نكند همه آلوده ايم!! نمايندگان ملت را چه شده است؟ چرا گزارش روساي وقت سازمان بازرسي مسكوت ماند؟ چرا گزارش بازرسي خبرگان رهبري به نتيجه ماند؟ چرا گزارش كميسيون اصل نود بي حاصل بايگاني شد/ و چرا گزارش پاليزدار نه تنها به فراموشي سپرده شد، مسئولين كميته هر كدام به سوراخي خزيدند و دم بر نياوردند؟
مردم نامحرم نيستند، در فروش اموال بيت المال اطلاع رساني حق مردم است، گزارش تحقيق و تفحص نبايد بايگاني شده و بايد پاسخ اين پيگيري به طور شفاف به اطلاع همه برسد.
اينك متن كامل اين گزارش 81 صفحه اي تقديم ملت شريف ايران مي شود و تا حصول نتيجه از پاي نمي نشينيم، تا رسيدن به حكومت عدل علي (ع) يك يا حسين ديگر!
منبع : وب سايت اختصاصي دكتر مهدي خزعلي
12/3/1388 دكتر مهدي خزعلي
http://www.drkhazali.com/articles-and-mails/544-1388-03-11-14-05-50.htm
لينك دانلود متن كامل به صورت فرمت pdf مي باشد براي ذخيره روي لينك دانلود كليك راست كرده و save رو فشار دهيد. در صورتي كه برنامه acrobat reader بر روي كامپيوتر شما نصب باشد بعد از كليك روي لينك زير فايل در بروزر شما باز خواهد شد و بعد از باز شدن ميتواند آنرا ذخيره كنيد .
متن كامل گزارش را در لينك زير دانلود كنيد
براي دانلود اينجا را كليك كنيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859