۱۳۸۸ خرداد ۲۱, پنجشنبه

دلیل انکار واقعیت از سوی احمدی‌نژاد درباره مدارک رهنورد چیست؟/تصویر تقدیرنامه دولت نهم از رهنورد







قلم - محمود احمدی‌نژاد در حالی ادعاهای نادرست خود درباره مدارک تحصیلی و نحوه ارتقای دکتر زهرا رهنورد را تکرار کرد که سازمان بازرسی کل کشور نحوه ارتقا و مدارک وی را مورد تایید قرار داده است و وزیر علوم دولت نهم نیز از وی به عنوان پژوهشگر برتر تقدیر کرده است.
به گزارش خبرنگار قلم‌نیوز، همانطور که در تصاویر این مدارک نشان داده شده است، خانم دکتر رهنورد در تاریخ 4/4/81 به مقام دانشیاری گروه آموزشی مطالعات عالی هنر دانشکده هنرهای زیبا نائل شده است.
در تاریخ 20/4/86 یعنی با طی 5 سال که زمان قانونی ذکر شده در آیین نامه ارتقای اعضای هیات علمی است، وی به مرتبه استادی گروه آموزشی مطالعات عالی هنر پردیس هنرهای زیبا نائل می‌شود که تصویر آن در مدرک پایین آمده است.
نکته حائز اهمیت این است که بررسی هیات ممیزه در زمان دولت نهم با بررسی آیین‌نامه‌ها و سوابق پژوهشی ایشان صورت گرفته و حکم آن به امضای فرهاد رهبر، رییس دانشگاه تهران در دولت نهم است اما مطلب قابل توجه دیگری که محمود احمدی‌نژاد در برنامه تلویزیونی خودشان فراموش کردند، تقدیر از دکتر رهنورد به عنوان پژوهشگر ممتاز در گروه هنر در نهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر کشور توسط وزیر علوم دولت نهم است که نشان از اعتراف این دولت نسبت به سابقه پژوهشی درخشان و ممتاز وی است که تصویر این تقدیرنامه در تصویر زیر آمده است.
حال این سوال مطرح است که انگیزه محمود احمدی‌نژاد از طرح شبهه نسبت به سوابق پژوهشی و علمی دکتر رهنورد در آخرین برنامه تلویزیونی خود چیست؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859