۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

سومين بيانيه مهدي كروبي

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859
بسم رب الشهدا و الصديقين
ملت بزرگ ايران
فراخوان كروبي براي راهپيمايي روز جمعه با لباس سياه
حماسه 25 خرداد شما در راهپيمايي آرام از ميدان امام حسين تا ميدان آزادي تهران دو نشان بر چهره ايران گذاشت: اول اعتراض ملت به خيانت دولت در امانتي كه به آنها سپرده شده بود و آرايي كه مالك حقيقي آنها مردم ايران بودند و ارباب دولت ربودند، دوم آرامش و متانت ملت در شيوه اعتراض كه در فضايي سرشار از سكوت برگزار شد كه سكوت سرشار از ناگفته هاست.
متاسفانه كساني كه عظمت اين رفتار مدني مردم تهران و ديگر شهرهاي ايران آنان را مي آزارد كوشيدند با اتهام افكني و مهندسي آشوب – كه چون مهندسي انتخابات در آن زبردست هستند – برخي رفتارهاي اعتراض آميز مانند آتش زدنها و تخريب ها را به نام ملت ايران و حاميان اصلاحات و تغيير بنويسند و در اين جريان گروهي از هم ميهنانمان را در ميدان آزادي و كوي دانشگاه به شهادت رساندند. من با تسليت اين شهادت ها اعلام مي كنم اين ملت از آشوب به دور است و اينان مي خواهند با هراساندن مردم كوچه و خيابان از آشوب و بزرگنمايي آنها در صدا و سيما و رسانه هاي وابسته و سانسور رسانه هاي آزاد اصل اعتراض ملت را ناديده بگيرند چرا كه اگر صداقت داشتند به جاي پخش صحنه هاي خشونت بار بعد از راهپيمايي 25 خرداد شكوه اصلاح طلبانه و صلح طلبانه بودن اين راهپيمايي ملي و ميليوني را نشان مي دادند.
اينجانب كه خود در روز 25 خرداد قطره اي از درياي حضور شما در خيابان آزادي بودم ضمن دعوت به حضور ملت در ميادين، اعتراض نسبت به توطئه به آشوب كشيدن اجتماعات از سوي عناصر مشكوك هشدار مي دهم كه هدف نهايي اين اقدامات پايان دادن به حضور شما ملت عزيز است.ذره اي در تداوم حضور خود و ذره اي در مشكوك بودن اين آشوب ها ترديد نكنيد.
اينجانب از آنجايي كه انتخابات 22 خرداد را نامشروع مي دانم و نتايج برامده از آن را قبول ندارم و اين فرد را براي رياست جمهوري اسلامي ايران به رسميت نمي شناسم. از همه مردم تهران دعوت مي كنم ساعت 11 صبح روز جمعه 29 خرداد 1388 با لباس سياه به نشانه سوگواري براي شهداي راه جمهوريت نظام اسلامي ايران از ميدان 7 تير تا محل برگزاري نماز جمعه حضور يابند و با حضور آرام و آگاهانه خود اعتراض خويش به انتخابات را اعلام كنند و خواسته ابطال انتخابات نامشروع 22 خرداد 1388 را به گوش عالي ترين مقام كشور برسانند.
حضور شما در نماز جمعه تهران – كه به امامت رهبري نظام برگزار مي شود – باطل كننده القائات افرادي است كه معتقدند اصلاح طلبان خواهان آشوب و حركت در وراي چارچوب قانون هستند. قانون اساسي به همه شما اين حق را داده است كه در خيابان ها حضور يابيد و بدون هرگونه تخريب اموال عمومي صداي خويش را به گوش حاكمان برسانيد و به نشانه جدايي خود از صفوف اخلال گران مشكوك با نشان هاي سياه خويش را از ايشان جدا سازيد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859