۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

پليس تهران: بوق ممتد و دست جمعي در تجمعات ممنوع است

لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید حتی میتوانید با ما در ار ارتباط باشید09143146859



در پي درگيري هاي روز گذشته در تهران، پليس راهنمايي و رانندگي تهران اعلام كرده كه بوق زدن ممتد و دست جمعي خودروها در تجمعات ممنوع است و ماموران پليس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهند كرد.
روز گذشته بعد از اعلام نتايج انتخابات، گروهي از مردم در خيابانهاي تهران به اعتراض پرداختند و پليس با آنها درگير شد. رانندگان تهراني كه شاهد برخورد پليس بودند، به نشانه اعتراض با بوق ممتد نسبت به برخورد پليس با مردم واكنش نشان دادند.
مجيد پريزاد معاون ترافيكي پليس راهنمايي و رانندگي تهران به خبرگراري جمهوري اسلامي - ايرنا- توصيه كرده است:"خودروها از زدن بوق در برخي مناطق شهر كه بدليل تجمعات غيرقانوني ترافيك بيشتر است، خودداري كنند."
معاون ترافيكي پليس راهنمايي و رانندگي تهران تاكيد كرده كه بوق زدن ممتد به صورت جمعي توسط برخي خودروها خلاف مقررات راهنمايي و رانندگي است و ماموران پليس موظفند با اين خودروها برابر قانون برخورد كنند
به گفته آقاي پريزاد، "باتوجه به اين كه تعداد خودروهايي كه بوق مي زنند زياد است ماموران پليس اين خودروها را به پليس هاي تخصصي معرفي كرده تا قانون در باره آنها اجرا شود.
گزارشها از تهران حاكي است در خيابانهاي ولي عصر، شريعتي، ميردادماد و برخي ديگر از خيابانها، رانندگان تهراني به نشانه اعتراض بدون توجه به دستور ماموران پليس به صورت ممتد بوق مي زدند.
به گفته آقاي پريزاد، "بوق زدني كه باعث آزاد و اذيت مردم شود، خلاف قانون بوده و موجب اخلال در نظم عمومي مي شود بر اين اساس پليس وظيفه دارد با اين گونه خودروها برابر قانون برخورد كند."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

لطفا نظر خودرا برای ما بنویسید با تشکر از بازدید شما
حتی می توانید با ارسال sms و برقراری تماس نیز نظر بدهید
tel:00989143146859